برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های هفتگانه (ICDL) برای کارکنان شهرداری تبریز

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری از برگزاری چند دوره آموزشی مهارت‌های هفتگانه (ICDL) خبر داد و گفت: طبق وعده‌ای که داده بودیم، این دوره آموزشی را برای بخش دیگری از کارکنان مجموعه شهرداری تبریز برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بهرام ایران‌نژاد اظهار کرد: ساز و کار اجرایی این دوره با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و سلامت اجتماعی پرسنل برگزار می‌شود که همکاران کار معین، پیمانی، بیمه‌ای و وزارتی که حداقل سه سال سابقه کار در شهرداری را دارند همچنین همکاران قرارداد تأمین نیرو با حداقل ۱۰ سال سابقه کار و مدرک تحصیلی کاردانی می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

وی مهلت ثبت‌نام در این دوره را تا ۲۵ آبان ۱۴۰۰ اعلام کرد و افزود: این دوره‌ها برای سایر همکاران نیز به تناسب سوابق تجربی تکرار خواهد شد و افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به اداره آموزش شهرداری تبریز نسبت به ثبت‌نام و حضور در دوره آموزشی اقدام کنند.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری تصریح کرد: این دوره آموزشی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و فایل‌های آموزشی در بخش فایل‌های الکترونیک سامانه موجود است. آزمون مهارت‌های یادشده به صورت حضوری در محل اداره آموزش شهرداری تبریز واقع در خیابان آزادی، اول خیابان ملت برگزار خواهد شد.

کد خبر 534160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.