واکنش فدراسیون ژیمناستیک به صحبت‌های اخیر مسئول امور مجامع وزارت ورزش

فدراسیون ژیمناستیک به صحبت‌های مسئول امور مجامع وزارت ورزش درخصوص شرایط این فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش ایمنا، مهدی مستجاب‌الدعوه مسئول امور مجامع وزارت ورزش روز یکشنبه و در حاشیه مجمع فدراسیون تیراندازی، درخصوص اینکه چرا در ژیمناستیک مجمع فوق‌العاده برگزار نشده است، گفته بود: مجمع ژیمناستیک باید در خصوص سرپرست تصمیم بگیرد. ما نامه معتبر به رئیس فدراسیون زدیم تا مجمع تشکیل و تصمیم‌گیری کنند و همه اختیارات به مجمع واگذار شده است ولی رئیس این کار را انجام نداده است.

فدراسیون ژیمناستیک در واکنش به این صحبت‌ها با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

«آقای مهدی مستجاب‌الدعوه در صحبت‌های خود که روز گذشته با رسانه‌ها داشت عنوان کرد که وزارت ورزش از دکتر اینچه درگاهی درخواست کرده که برای انتخاب سرپرست فدراسیون اقدام به برگزاری مجمع کند؛ اما وی از این کار امتناع کرده است.

در واکنش به این اظهارنظر باید یادآور شد فدراسیون ژیمناستیک به صورت کتبی تاریخ‌های نهم و شانزدهم تیر را برای برگزاری مجمع به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اعلام کرد که با وجود ارسال دعوتنامه برای اعضای مجمع در هر ۲ بار وزارت ورزش مانع برگزاری مجمع شد. لذا ۴۵ نفر از اعضای مجمع فدراسیون ژیمناستیک، به منظور جلوگیری از بلاتکلیفی فدراسیون به صورت کتبی دکتر اینچه درگاهی را به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب کردند.

در حال حاضر هم با توجه به اینکه اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک هیچ مشکل قانونی ندارد یک بار دیگر تقاضا می‌شود ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست این فدراسیون انجام و انتخابات هر چه سریع‌تر برگزار شود.

لازم به ذکر است درخواست‌های کتبی فدراسیون ژیمناستیک برای برگزاری مجمع نزد این فدراسیون محفوظ است.»

کد خبر 534152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.