عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ آبان ماه

در این بسته خبری از گل‌کاری ۵۰ درصد فضای سبز زرند تا توسعه شبکه معابر فردیس و ضرب و شتم مامور شهرداری ایرانشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود که در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تجهیز فضای سبز ساری به شبکه آب‌رسانی مکانیزه

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری جهت تقویت و توسعه فضای سبز، اجرای شبکه آب‌رسانی مکانیزه را در سطح فضای سبز آغاز کرده است.

گلکاری بیش از ۵۰ درصد فضاهای سبز زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فَضای سبز شهرداری زرند گفت: به منظور توسعه و گسترش فضای سبز و بهبود وضعیت فضاهای شهری و با هدف شاداب سازی سیمای شهر، بیش از ۵۰ درصد از فضاهای سبز میادین و بوستان‌های شهر گل کاری و زیبا سازی شده است.

توسعه شبکه معابر فردیس

محمدرضا آژیر، شهردار جدید فردیس گفت: عمران، بهسازی و توسعه شبکه معابر و ورودی و خروجی‌های این شهر مهمترین اولویت شهرداری است.

مرمت و بازسازی "خانه تاریخی ابهری" خوانسار

ابوالفضل توکلی، شهردار خوانسار با اشاره به تعریف «خانه تاریخی ابهری» در طرح بازآفرینی شهری، گفت: پس از آماده‌سازی طرح و دریافت کد اعتباری، بازآفرینی این بنای تاریخی آغاز می‌شود.

بهره گیری از ایده‌های دانش آموزان بابلی در مسائل شهری

سید مرتضی حسینی، مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری بابل مشارکت دانش آموزان در موضوعات شهری و بهره‌گیری از ایده‌های آنان را مسئله‌ای مهم بیان کرد.

مهار حریق مرکز خرید مهاباد

رحمان احمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: آتش‌سوزی گسترده در یک واحد نمایشگاه مبل واقع در یک مرکز خرید این شهرستان با اقدام به موقع آتش‌نشانی مهار شد.

آسفالت ۳۰ هزار مترمربع از معابر و محلات ناحیه منفصل شهری سنندج

سامان سعیدی، مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۳۰ هزار مترمربع از معابر و محلات این ناحیه شامل خیابان امیرحسن خان اردلان و کوچه‌های سطح ناحیه با چهار هزار تن آسفالت، بهسازی شده است.

آغاز به کار گرمخانه شهرداری ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر گفت: شهرداری مکانی را در جوار بوستان معلم برای در امان ماندن افراد بی خانمان و کارتن خواب تدارک دیده تا سرپناهی گرم و راحت برای این افراد باشد؛ این مکان با توجه به شیوع بیماری کرونا نیازمند رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است که باید رعایت شود.

ساماندهی حمل‌ونقل شهری ویست

حامد دست مزد، شهردار ویست با اشاره به وظیفه شهرداری نسبت به ساماندهی حوزه حمل و نقل درون شهری، گفت: به زودی محدودیت فعالیت و مشکلات حوزه حمل و نقل به منظور رفاه شهروندان ویست به شهرهای همجوار رفع می‌شود.

ضرب و شتم مأمور سد معبر شهرداری ایرانشهر

عبدالله اربابی‌، مسئول خدمات شهری شهرداری ایرانشهر گفت: یکی از مأموران سد معبر شهرداری در حین تذکر مورد ضرب و شتم یکی از کسبه قرار گرفت؛ از دستگاه قضائی درخواست داریم با این قبیل اقدامات غیرقانونی برخورد جدی کند تا شاهد تکرار آن برای مأموران سد معبر نباشیم چرا که این نیروها از همه توان خود برای ایجاد نظم و جلوگیری از تخلفات شهری مایه می‌گذارند.

کد خبر 534115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.