آرزوی هر بازیکنی دعوت به تیم ملی است/ قصد داریم ذوب آهن دوباره به روزهای اوج بازگردد

«امیدوارم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و دل همه دوست داران ذوب‌آهن را شاد کنیم. بی صبرانه منتظر حضور هواداران در ورزشگاه هستیم و قطعاً با حضور و حمایت آن ها می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب فر عباسی گلر جوان و خوش آتیه ذوب‌آهن این روزها در موفقیت تیمش نقش بسزایی دارد. وی با مهار پنالتی سجاد شهباز زاده در شهرآورد اصفهان توانست ذوب آهن را در این بازی نگه دارد و در ادامه مسابقه نیز با عکس‌العمل‌های خوب خود دروازه خود را بسته نگه داشت تا دومین برد ذوبی ها در لیگ بیست و یکم ثبت شود. درخشش فرعباسی در این دیدار و بازی‌های گذشته ذوب‌آهن بهانه‌ای شد تا با وی به گفت و گو بپردازیم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

در ابتدا در خصوص بازی با سپاهان صحبت کن. فکر می‌کردی بتوانی پنالتی مهمی رو مهار کنی؟ در واقع در نیمه اول ذوب آهن تحت فشار سپاهان بود و بعد از مهار پنالتی به نوعی شرایط به نفع ذوب آهن بازگشت.

بازی با سپاهان حساسیت‌های خود را داشت. این دیدار یک شهرآورد بزرگ در فوتبال ایران است. خدا را شاکرم که توانستیم این مسابقه مهم را با موفقیت پشت سر بگذاریم. کمی در ابتدای بازی مسابقه را به حریف دادیم اما رفته رفته و بعد از مهار پنالتی توانستیم سوار بر بازی شویم و در نهایت بنا با برنامه‌ریزی کادر فنی توانستیم گل بزنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

سپاهان را چطور دیدی؟ تیم محرم نوید کیا یکی از مدعیان قهرمانی امسال است.

قطعاً همین طور است. سپاهان تیم خوبی دارد و در این چند ساله جزو مدعیان قهرمانی است. آنها خط حمله بسیار خوبی دارند و مطمئناً در ادامه لیگ برتر نیز می‌توانند جزو تیم‌های موفق لیگ باشند. برای این تیم و محرم نوید کیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

همانطور که اشاره کردی مهار پنالتی از سوی شما ورق را برگرداند. در مورد این موقعیت مهم سپاهان صحبت کن.

جا دارد از زحمات آقای اینانلو تشکر کنم. قبل از بازی آنالیز خوبی از پنالتی‌های سپاهان از سوی ایشان صورت گرفت. راهنمایی‌های خوبی از طرف آقای اینانلو به من شد و در نهایت این زحمات جواب داد. به نوعی حدس می‌زدم شهباززاده سمت راست ضربه می‌زند و توانستم آن ضربه را مهار کنم.

در مورد خط دفاعی تیم صحبت کن. چقدر با مدافعان تیم هماهنگ شده‌ای و وضعیت آنها را چطور می‌بینی؟

از همه بازیکنان حاضر در خط دفاع تیم‌مان تشکر می‌کنم، آن‌ها در هر بازی از جان مایه می‌گذارند. با مدافعان تیم هماهنگی خوبی دارم و واقعاً همه آن‌ها عالی هستند. امیدوارم بتوانیم در ادامه رقابت‌ها نیز همین عملکرد خوب را حفظ کنیم.

اخیراً محرومیت گردان به پایان رسیده است. قطعاً در ادامه رقابت خوبی بین شما و شهاب گردان شکل می‌گیرد.

با شهاب رفاقت خوبی دارم. قطعاً این رفاقت باعث می‌شود رقابتی خوبی بین ما شکل بگیرد. در نهایت این موضوع هم به خودمان و هم به موفقیت تیم کمک زیادی می‌کند. هدف هر دوی ما این است که به ذوب آهن کمک کنیم. شهاب گلر با تجربه‌ای است. قطعاً در این مسیر از تجارب او بهره می‌گیرم.

با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر درون دروازه ذوب آهن خیلی خوب عمل کرده‌ای به دعوت شدن به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟

قطعاً آرزوی هر بازیکنی دعوت به تیم ملی است. امیدوارم به زودی با عملکردی که دارم بتوانم نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم. اما این را باید بگویم که در حال حاضر بیشتر تمرکز روی بهتر شدن عملکردم دارم تا به بهترین وجه ممکن تأثیرگذار باشم.

به نظر می‌رسد مهدی تارتار این فصل تیم خوبی برای ذوب آهن بسته است. فکر می‌کنی در پایان فصل جایگاه ذوب آهن کجای جدول باشد؟

فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است اما تمام تلاشمان این است با کمک تارتار و کادر فنی با دانشی که حضور دارند بتوانیم در لیگ امسال موفق باشیم. در واقع قصد داریم ذوب آهن دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

و در آخر اگر صحبتی با هواداران ذوب آهن داری می‌توانی آن را مطرح کنی تا از این تریبون به گوش آنها برسد.

باید از همه هواداران بزرگ ذوب آهن تشکر کنم. آنها در هیچ شرایطی تیم را تنها نمی‌گذارند. در واقع حضورشان برای ما بمب روحیه است. این را باید از همین تریبون بگویم که قطعاً ما بازیکنان تیم ذوب آهن تمام توانمان را برای خوشحالی آنها انجام می‌دهیم. این را می‌دانم که هواداران ذوب آهن در سال‌های اخیر اذیت شده‌اند و حالا وقت این است که روزهای تلخ فراموش شوند.

و اما صحبت پایانی…

امیدوارم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و دل همه دوست داران ذوب آهن را شاد کنیم، البته بی‌صبرانه منتظر حضور آنها در ورزشگاه هستیم و قطعاً با حضور و حمایت هواداران می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
گفت‌وگو از: امیر شمس _ خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایمنا
کد خبر 534101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.