تداوم رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرهای معابر شهر قدس

معاون حمل و نقل شهرداری قدس گفت: عملیات رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرهای سطح شهر به منظور استانداردسازی و ارتقای سطح ایمنی معابر عمومی در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قدس، رضا صداقت با بیان اینکه حوزه معاونت حمل و نقل به خودکفایی مطلوبی در فرآیند رنگ‌آمیزی‌های حوزه ترافیک شهری رسیده است، اظهار کرد: این اقدام با هدف تسریع در امور و کاهش هزینه‌ها اجرایی می‌شود.

وی افزود: اموری از قبیل خط‌کشی محوری و رنگ‌آمیزی علائم ترافیکی در معابر سطح شهر با هدف آگاه‌سازی رانندگان از خطرات و موانع احتمالی، موجب ارتقای سطح کیفی و ایمنی معابر شده و همچنین باعث می‌شود که رانندگان و عابرین پیاده نسبت به اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی، منضبط‌تر و متعهدتر باشند.

معاون حمل و نقل شهرداری قدس خاطرنشان کرد: خط‌کشی محوری و رنگ‌آمیزی علائم ترافیکی علاوه بر مزایای فوق، شکل و شمایل مطلوبی به سیمای شهر می‌دهد و علاوه بر ارتقای جلوه بصری معابر، امکان دید کافی رانندگان از مسیر تردد، موانع و محل عبور عابران در هنگام رانندگی به خصوص در ساعات شب را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: از آنجا که رنگ سرعت‌گیرها به مرور زمان و به دلیل شرایط جوی محو می‌شود، رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها در بلوار زیتون صورت گرفت و تداوم اجرای این طرح در خیابان‌های دیگر با در نظر گرفتن اولویت اجرا، در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 534099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.