بازار ارز دیجیتال امروز ۱۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین توانست سطح ۶۴ هزار دلار به بالاتر را بشکند، احتمال شکل‌گیری یک موج صعودی جدید تا محدوده ۷۲ هزار دلار نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه ۱۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۶ هزار و ۸۵ دلار
  • اتریوم چهار هزار و ۷۵۷ دلار
  • کاردانو دو دلار و شش سنت
  • بایننس کوین ۶۴۸ دلار و ۲۲ سنت
  • دوج کوین ۲۷ سنت
  • ریپل یک دلار و ۲۹ سنت
  • پولکادات ۵۲ دلار و ۹۲ سنت
  • سولنا ۲۴۴ دلار و ۴۶ سنت
  • ترا ۵۱ دلار و ۹ سنت
  • شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۵۴ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین توانست سطح ۶۴ هزار دلار را رو به بالا بشکند، احتمال شکل‌گیری یک موج صعودی جدید تا محدوده ۷۲ هزار دلار نیز وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

‏ ماسک در نظرسنجی توئیتر می پرسد که آیا باید ۱۰ درصد از سهام تسلا را بفروشد یا نه؟

ایلان ماسک، مدیر اجرایی شرکت تسلا روز شنبه در یک نظرسنجی از ۶۲.۵ میلیون دنبال کننده خود در توئیتر پرسید که آیا باید ۱۰ درصد از سهام تسلا خود را بفروشد یا نه؟ ثروتمندترین فرد جهان قبلاً گفته بود که ممکن است امسال با یک صورتحساب مالیاتی “کلی” روبرو شود زیرا باید از تعداد زیادی گزینه سهام که سال آینده سررسید می‌شود استفاده کند.

ماسک روز شنبه در توئیتر خود نوشت: “توجه داشته باشید، من از هیچ جا حقوق نقدی یا پاداش نمی‌گیرم. من فقط سهام دارم، بنابراین تنها راه برای من برای پرداخت مالیات شخصاً فروش سهام است.”

وی با اشاره به «مالیات میلیاردرها» که توسط دموکرات‌ها پیشنهاد شده است، گفت: “اخیراً چیزهای زیادی از سودهای محقق نشده به‌عنوان وسیله‌ای برای اجتناب مالیاتی ایجاد شده است، بنابراین من پیشنهاد می‌کنم ۱۰ درصد سهام تسلا خود را بفروشم.”ماسک از این پیشنهاد انتقاد کرده است که ۷۰۰ میلیاردر را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مالیات‌هایی را برای سود سرمایه بلندمدت بر دارایی‌های قابل مبادله، خواه فروخته شده باشد یا نه، وضع می‌کند.

ماسک گفت: به نتایج نظرسنجی به هر نحوی که پیش برود پایبند خواهد بود. این نظرسنجی در مدت هفت ساعت پس از ارسال آن، نزدیک به ۲ میلیون پاسخ دریافت کرد که ۵۵ درصد از پاسخ دهندگان پیشنهاد فروش سهام را تأیید کردند. این نظرسنجی قرار است حوالی ساعت ۱۵ به پایان برسد. بر اساس محاسبات رویترز، سهام ماسک در تسلا تا ۳۰ ژوئن (۹ تیر) به حدود ۱۷۰.۵ میلیون سهم می‌رسد و طبق محاسبات رویترز، فروش ۱۰ درصد از سهام او بر اساس قیمت در زمان بسته شدن روز جمعه نزدیک به ۲۱ میلیارد دلار خواهد بود.

پولکابریج سفر خود را در بلاکچین هارمونی پس از دریافت کمک هزینه آن آغاز می‌کند

امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، به عنوان یکی از بزرگترین داستان‌های موفقیت در اکوسیستم کریپتو ظاهر شده است و ظرف دو سال به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است. صدها پروتکل وجود دارد که بسیاری از آنها اغلب کلاهبرداری هستند و بنابراین بسیاری از کارشناسان بازار معتقدند تنها پروتکل‌هایی که امنیت کافی را تضمین می‌کنند و دارای عملکرد زنجیره‌ای متقابل هستند به Defi 2.0 می رسند. یکی از این پروتکل‌ها PolkaBridge است که اخیراً کمک مالی بلاکچین را نیز دریافت کرده است.

پولکابریج، مجموعه‌ای چند زنجیره‌ای برای سرویس‌های دیفای و NFT در حال ظهور است. این پلتفرم پس از دریافت ۵۰,۰۰۰ دلار کمک مالی برای یکپارچه سازی و توسعه بلاکچین پس از تأیید پیشنهاد آن توسط جامعه، قرار است اولین تراکنش خود را در بلاکچین Harmony انجام دهد. هارمونی یک بلاکچین سازگار با EVM است که تمرکز ویژه‌ای بر ساخت پل‌های زنجیره‌ای متقابل با بلاکچین‌های مختلف دارد و به ارتقای مقیاس‌پذیری در حوزه رمزنگاری کمک می‌کند. نقاط اصلی فروش به پردازش فوری و کارمزدهای پایین تراکنش مربوط می‌شود. پولکابریج با برخی از برترین قراردادهای هوشمند پشتیبانی از بلاکچین مانند اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس و چندین زنجیره دیگر سازگار است و آن را به یک پلتفرم پرسود برای پروتکل ضمیمه زنجیره متقابل تبدیل می‌کند.

پولکابریج جایزه معتبر هارمونی را به اتفاق آرا برنده شد، همانطور که منابع تأیید کردند که هیچ مخالفتی با کمک هزینه توسعه از طرف تیم یا جامعه وجود ندارد. پولکابریج آماده گسترش به یک اکوسیستم نوظهور است و امیدوار است که تخصص خود را به بلاکچین هارمونی بیاورد. تیم هارمونی پشتیبانی فنی و بازاریابی را ارائه خواهد کرد.

این مشارکت برای جامعه پولکادات چه معنایی دارد؟

پولکابریج یا پل پولکا به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن ها را در پلتفرم پولکادات مبادله کنند و کاربران همچنین می‌توانند با افزودن نقدینگی، وام دهی و فارم درآمد انفعالی داشته باشند. برخی از ویژگی‌های کلیدی که پولک بریج را به چنین پلتفرمی سودآور و قابل استفاده تبدیل می‌کند، شامل پاداش‌های تراکنش بالا است که در آن کاربر می‌تواند ۹۰ درصد کارمزد تراکنش را با ارائه نقدینگی به استخرهای نقدینگی کسب کند.

مشارکت با بلاکچین هارمونی همچنین با این واقعیت تقویت می‌شود که هر دو پروژه دارای رفتار یکسانی از جمله سازگاری چند زنجیره‌ای و ارائه گسترده‌ترین پوشش ممکن برای معامله گران هستند. پولکابریج کمک مالی را تحت دسته راه اندازی هارمونی دریافت کرد که برای پروژه‌های امیدوارکننده ای که می‌تواند اکوسیستم هارمونی را بهبود ببخشد، بودجه ارائه می‌دهد.

پولکابریج یک پلتفرم غیرمتمرکز جامع در برنامه‌های مالی است. انتظار می‌رود اکوسیستم پولکابریج شامل AMM زنجیره‌ای متقابل، فارم، وام دهی، پلتفرم جمع‌آوری سرمایه (Launchpad)، پیش بینی، NFT و موارد دیگر باشد. تمام محصولات با مرکزیت پولکادات توسعه خواهند یافت. پولکابریج لانچ پد، محصولات اختصاصی سرمایه گذاری و بازارساز چند زنجیره‌ای خودکار ((AMMخود را به بلاکچین هارمونی گسترش خواهد داد. این به هر دو پروژه اجازه می‌دهد تا دوره جدیدی از همکاری و پیشرفت را آغاز کنند.

پولکابریج آینده دیفای است: پولکابریج با وجود صدها توکن دیفای در حال گردش در بازار متمایز است و یکی از برجسته‌ترین دلایل موفقیت آن طراحی یک صرافی غیرمتمرکز از نوع بازار ساز چند زنجیره‌ای خودکار است که به کاربران امکان می‌دهد همزمان سوآپ یا معامله دارایی‌های مختلف را در بلاکچین های متفاوت انجام دهند. این محصول پرچمدار پولکابریج است و از اتریوم، پالیگان، سولانا، پولکادات و زنجیره هوشمند بایننس پس از استقرار کامل پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند اتریوم را با توکن پولکابریج (PBR) در بلاکچین اتریوم مبادله کنند و همچنین BNB را با توکن PolkaWar (PWAR) مبادله کنند. همه از یک پلتفرم. پولکابریج که یک صرافی غیرمتمرکز چند زنجیره‌ای AMM است، برای هر سوآپ ۰.۲ درصد کارمزد دریافت می‌کند که ۸۰ درصد آن به ارائه دهندگان نقدینگی و ۲۰ درصد باقی مانده به کیف پول ارسال می‌شود که بعداً برای بازخرید توکن PBR بومی و توکن سوزی استفاده می‌شود.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 534089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.