نصب ۴۱ نیروگاه خورشیدی خانگی بر بام خانه مددجویان اصفهانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در سال جاری تاکنون ۴۱ طرح نیروگاه خورشیدی خانگی بر بام خانه‌های مددجویان کمیته امداد استان اصفهان نصب و راه‌اندازی شده است.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه طرح نیروگاه خورشیدی خانگی با هدف خودکفایی مالی مددجویان انجام می‌شود، اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار مددجویان، با کمک طرح نیروگاه خورشیدی در سال جاری تاکنون ۴۱ طرح مولد خانگی با همکاری بسیج در استان نصب و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در هفته پدافند غیرعامل، اولین نیروگاه خورشیدی خانگی در مبارکه نصب و راه‌اندازی شد و تا پایان سال ۱۱ خانوار یتیم تحت حمایت این شهرستان نیز با نصب این پنل‌ها علاوه بر تولید انرژی ارزان و پاک به درآمد ثابت خواهند رسید.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، گفت: بر اساس تفاهم‌نامه شرکت توزیع برق با کمیته امداد امام خمینی (ره)، برق تولیدی این نیروگاه‌ها به صورت تضمینی در مدت ۲۰ سال خریداری می‌شود و از محل درآمد نیروگاه‌های خانگی، مددجوی کمیته امداد به درآمدزایی می‌رسد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان افزود: برای اجرای ۴۱ طرح پنل خورشیدی تاکنون یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.

کد خبر 534087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.