شهردار اصفهان: فرونشست را علمی و فارغ از هیاهو بررسی می‌کنیم

شهردار اصفهان با بیان اینکه باید به پدیده فرونشست زمین به عنوان پدیده شهرسازی و زیست‌محیطی نگاه کنیم، گفت: سعی می‌کنیم اصفهان در مواجهه درست با این پدیده پیشگام باشد؛ در این راستا کارگروهی را تشکیل و از تجربیات خبرگان استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده صبح امروز _دوشنبه ۱۷ آبان ماه_ در نشست بررسی وضعیت فرونشست زمین در جهان و ایران و ارائه راهکارهای مقابله با آن اظهار کرد: نوع مواجهه صحیح با پدیده فرونشست زمین برگزاری نشست‌های علمی و رسیدن به راهکارهای اساسی برای رفع این معضل است.

وی با بیان اینکه در جامعه ما همه چیز در عرصه اقتصاد شهرسازی یا دیگر مباحث ابتدا تبدیل به التهاب و پدیده اجتماعی و آرام آرام نگاه عالمانه به موضوع می‌شود، تصریح کرد: باید فارغ از این هیاهوها، به پدیده فرونشست زمین به عنوان پدیده شهرسازی و زیست‌محیطی نگاه کنیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: در عرصه اقتصاد و شهرسازی باید برخی مسائل را با توجه به شرایط و واقعیت‌های جهانی ببینیم و بدانیم بهترین اقداماتی که می‌توان انجام داد، چیست.

وی تاکید کرد: سعی می‌کنیم اصفهان در مواجهه درست با این پدیده پیشگام باشد در این راستا کارگروهی را تشکیل خواهیم داد و امیدواریم در این مسیر از تجربیات خبرگان استفاده کنیم.

کد خبر 534065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.