سپاهان _ لبنیات هراز آمل/ سپاهانی‌ها مقابل لبنیات هراز آمل کم نیاوردند

تیم والیبال سپاهان در هفته پنجم رقابت های والیبال با نتیجه سه بر یک لبنیات هراز آمل را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _۱۶ آبان ماه_ تیم والیبال سپاهان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در سالن ۲۵ آبان اصفهان به مصاف لبنیات هراز آمل رفت که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود سپاهان تمام شد.

اسامی بازیکنان سپاهان: سامان فائزی، متین تکاور، مهدی بیاتی، کیاوش حیدری، فرهاد قائمی، فرزاد ملابهرامی، علی کرباسی، مسعود غلامی، امیر غفور، امیر حسین یوسفی، مجتبی میرزاجانپور، پرویز پزشکی، رضا اصلانی و مهدی مرندی.

سرمربی: رحمان محمدی راد

اسامی بازیکنان لبنیات هراز آمل: رضا قرا، مهدی رضایی، علی رمضانی، صابر نریمان نژاد، یونس رمضانی، رافع طبری، علی شفیعی، محمد کاظم غفاری، عرفان نوروزی، امیرحسین اسفندیار، عرفان جلالی نژاد، پوریا حسین خانزاده و علیرضا شبان.
سرمربی: بهروز عطایی

ست اول:

امتیاز اول برای لبنیات هراز آمل گرفته شد، در ادامه سپاهانی‌ها با عملکرد خوب خود سه امتیاز پیش افتادند. بازی با نتیجه ۱۸ بر ۱۱ به نفع سپاهان پیش می‌رود. متین تکاور و مجتبی میرزاجانپور عملکرد خوبی از خود نشان دادند. امیر غفور با یک سرویس دقیق امتیاز ۲۳ را برای سپاهان گرفت و در نهایت ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع سپاهان تمام شد.

ست دوم:

محمدی راد ترکیب اولیه خود را برای ست دوم به زمین فرستاد، اولین امتیاز برای لبنیات هراز آمل ثبت شد. دو تیم تا امتیاز دو پا به پای پیش رفتند ولی این سپاهانی‌ها هستند که سه امتیاز اختلاف ایجاد کردند. عطایی نخستین وقت استراحت را گرفت تا روند امتیاز گیری سپاهان را قطع کند که به هدف خود هم رسید و اختلاف امتیاز یک شد. بازیکنان دو تیم سرویس خود را خراب کردند، لبنیات هراز آمل بازی را به تساوی کشاند. بازی با نتیجه ۱۰ بر ۷ به سود سپاهان پیش می‌رود، شاگردان عطایی در این ست حدوداً چهار سرویس را خراب کردند.

سرویس فرهاد قائمی به بیرون رفت تا روند امتیاز گیری سپاهان قطع شود، بازی با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ به نفع سپاهان است. شاگردان محمدی راد پنج امتیاز اختلاف ایجاد کردند که لبنیات هراز آمل دومین وقت استراحت خود را در خواست کرد و پس از پایان وقت استراحت تفاضل را کم کردند که این بار سپاهانی‌ها در خواست تایم استراحت کردند.

بازی با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ به سود سپاهان پیش می‌رود، شاگردان عطایی تفاضل امتیاز را به عدد یک رساندند ولی این سپاهانی‌ها هستند که بازهم اختلاف را بیشتر می‌کنند. بازی با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ به نفع سپاهان است و در نهایت ست دوم با اسپک خوب میرزاجانپور و نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود سپاهان تمام شد.

ست سوم:
دو تیم به زمین بازگشتند، نخستین امتیاز برای سپاهان گرفته شد. سرویس فرهاد قائمی با اختلاف زیاد به بیرون رفت تا دوتیم در امتیاز یک برابر شوند، سپاهانی‌ها دو امتیاز اختلاف ایجاد کردند. شاگردان عطایی اجازه نمی‌دهند سپاهانی‌ها تفاضل را بیشتر کنند، بازیکنان لبنیات هراز آمل بازهم سرویس خراب کردند. بازی در امتیاز پنج به تساوی رسید، تیم لبنیات هراز آمل برای اولین بار از سپاهان پیش افتاده که محمدی راد درخواست تایم استراحت کرد.

کیاوش حیدری به جای امیر غفور و فرزاد ملابهرامی به جای پرویز پزشکی وارد زمین شدند، پس از یک رالی زیبا لبنیات هراز آمل به امتیاز ۸ رسید. بازی با نتیجه ۹ بر ۶ به نفع لبنیات هراز آمل است، پرویز پزشکی و امیر غفور به جای خود برگشتند. لبنیات هراز آمل در این ست تیم بهتری نشان داده و چهار امتیاز جلو است، باتوجه به روند امتیاز گیری این تیم رحمان محمدی راد در خواست تایم استراحت کرد.

بازی با نتیجه ۱۵ بر ۹ به نفع لبنیات هراز آمل است، اولین وقت استراحت لبنیات هراز آمل گرفته شد. اختلاف امتیاز به عدد سه رسید، شاگردان عطایی در توپ‌گیری عملکرد خوبی دارند ولی در زدن سرویس خوب کار نکردند. بازی با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ به سود لبنیات هراز آمل است که پس از کم کردن اختلاف امتیاز توسط سپاهانی‌ها عطایی دومین وقت استراحت را گرفت. علی شفیعی جای خود را به عرفان جلالی نژاد داد، سپاهانی‌ها بازی را در امتیاز ۲۱ به تساوی کشاندند و در ادامه جلو هم افتادند. روی اشتباه آملی‌ها سپاهان به امتیاز ۲۴ رسید، دو تیم در امتیاز ۲۵ به تساوی رسیدند. در نهایت ست سوم با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود لبنیات هراز آمل به پایان رسید.

ست چهارم:

محمدی راد بازهم ترکیب اولیه خود را به زمین فرستاد، نخستین امتیاز برای سپاهان ثبت شد. سپاهان تنها در ست سوم امتیاز اول را گرفت که این ست را واگذار کرد. بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع سپاهان است، شاگردان عطایی در امتیاز پنج بازی را به تساوی کشاندند. لبنیات هراز آمل یک امتیاز پیش افتاد که محمدی راد در خواست وقت استراحت کرد، بازی با نتیجه ۹ بر ۶ به سود لبنیات هراز آمل است. در یک رالی زیبا سپاهان بازی را به تساوی کشاند، شاگردان عطایی در زدن سرویس ضعف دارند ولی در توپ‌گیری و دفاع خوب کار کردند. سپاهان در خواست وقت استراحت کرد، بازی با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به سود لبنیات هراز آمل پیش می‌رود.

فرزاد ملابهرامی به جای پرویز پزشکی وارد زمین شد، بازیکنان سپاهان اختلاف امتیاز را کم کردند. امیر غفور سرویس خود را به تور زد و اختلاف به عدد سه رسید.

بازیکنان سپاهان با امتیاز گیری بازی را به تساوی کشاندند که عطایی در خواست تایم استراحت کرد. یکی از بازیکنان لبنیات هراز آمل مصدوم شد که توسط بازیکنان به بیرون زمین برده شد، سپاهانی‌ها دو امتیاز جلو افتادند. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع سپاهان تمام شد.

کد خبر 533921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.