امکان دسترسی سریع و آسان به داشبورد کلان پروژه‌های عمرانی فراهم شده است

مدیر کل برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداری مشهد از بارگذاری داشبورد شهروندی پروژه‌های محوری "مگا پروژه "در بستر سامانه فاش به منظور بهره برداری عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد جمال حسن بارانی در این خصوص اظهار کرد: اطلاع رسانی از روند پروژه‌های کلان در حال اجرا در سطح شهر توسط شهرداری مشهد، افزایش پاسخگویی مدیریت شهری به شهروندان، حرکت در مسیر تحقق ارائه داده‌های باز و شفاف، ارائه نمای کلی از عملکرد مدیریت شهری در مسیر توسعه شهر و دریافت بازخورد از شهروندان جز مهمترین اهداف راه اندازی داشبورد پروژه‌های محوری است.

وی افزود: بر همین اساس هم اکنون دسترسی شهروندان به اطلاعات این پروژه‌ها در صفحه اول سامانه فاش به آدرس اینترنتی https://fash.mashhad.ir با کلیک بر روی آیکون پروژه‌های عمرانی امکان پذیراست.

مدیرکل برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداری مشهد با بیان اینکه یکی از مهمترین مأموریت‌های شهرداری و تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسانی حق ایجاد زمینه دسترسی آسان و سریع به خدمات با کیفیت برای مردم است، خاطرنشان کرد: از مصادیق این موضوع راه اندازی داشبورد پروژه‌های محوری توسط گروه ارزیابی عملکرد این اداره کل است.

بارانی در خصوص اطلاعات مختلفی که برای هر یک از پروژه‌ها در سامانه فاش ارائه می‌شود، گفت: عناوین و جانمایی پروژه‌های کلان در حال اجرا در سطح شهر، اطلاع از هزینه‌های اجرای هر پروژه، آخرین وضعیت پیشرفت اجرای پروژه‌ها، مدت زمان باقی مانده تا اتمام و افتتاح پروژه، نمایش تصاویر آخرین وضعیت اجرای پروژه برای هر یک از پروژه‌های کلان عمرانی در داشبورد مورد نظر قابل دریافت است؛ با کلیک بر روی آیکون جانمایی هر یک از پروژه‌ها جزئیات مربوط به آن پروژه نمایش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین اعتبار مصوب شامل کل اعتبار پیش بینی شده به منظور اجرای این پروژه، اعتبار تخصیص یافته، پیشرفت فیزیکی، تاریخ شروع عملیات اجرایی پروژه، تاریخ اتمام پروژه بر اساس برنامه زمانبندی پیش بینی شده، مدت زمانی که از ابتدای زمان شروع پروژه سپری شده، درصد پیشرفت زمانی پروژه و کل تعداد روز مورد نیاز جهت اجرای پروژه از زمان شروع تا افتتاح نیز قابل دریافت است.

گفتنی است داشبورد پروژه‌های محوری، شاخص‌ها و اطلاعات مهم و ضروری پروژه‌های عمرانی بر مبنای آخرین داده‌های به‌روز شده در پایگاه‌های داده سامانه‌های شهرداری را ارائه می‌کند.

کد خبر 533905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.