لزوم فرهنگ‌سازی در مدیریت پسماند ساری

‎عضو شورای اسلامی شهر ساری بر آموزش محور بودن سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری تاکید ‏کرد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رحمان میرشجاعی در بازدید از سازمان پسماند شهرداری ساری بر لزوم فرهنگ سازی، استمرار آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان و استفاده از تمام ظرفیت‌های در اختیار با هدف ارتقای فرهنگ شهروندان تاکید و اظهار کرد: مدیریت پسماند ارتباط مستقیم با سلامتی افراد جامعه دارد لذا همه باید جدیت و نظارت بیشتری را در این زمینه اعمال کنند.

وی یادآور شد: فرهنگ سازی و آموزش صحیح مدیریت پسماند در میان تمام گروه‌های جامعه ضروری بوده و در این راستا سازمان مدیریت پسماند برنامه‌های فرهنگی و آموزش شهروندی به مناسبت‌های مختلف را باید در برنامه داشته باشد.

سید افشین راسخ، عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز در حاشیه بازدید از واحدهای مختلف سازمان، با تاکید بر فرهنگ سازی در زمینه مدیریت پسماند اظهار کرد: فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا باید از منازل و از زنان خانه‌دار آغاز شود.

راسخ در خصوص اولویت فرهنگ سازی و آموزش عمومی شهروندان در جوامع شهری گفت: فرایند مدیریت پسماند که در بیست و چهار ساعت شبانه روز، هفت روز هفته و ۱۲ ماه سال در جریان است، بدون مشارکت شهروندان قابل تصور نیست.

سید محمدرضا گرامیتان، رئیس سازمان سازمان مدیریت پسماند مرکز شهرداری نیز با بیان روند فعالیت‌ها، امکانات و تجهیزات این سازمان‌ها و بر تسریع در روند خدمت‌رسانی به شهروندان، ارتقای کیفیت اجرای پروژه‌ها، استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های درون سازمانی و به فرهنگ سازی و آموزش در مدیریت صحیح پسماند تاکید کردند.

کد خبر 533787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.