کسب مقام سوم فعالان عرصه پدافند غیرعامل شهری کشور توسط شهرداری سنندج

مدیر اداره پدافند غیرعامل شهرداری سنندج از کسب مقام سوم فعالان عرصه پدافند غیرعامل شهری توسط اداره پدافند غیرعامل این شهرداری در چهارمین همایش ملی پدافند غیرعامل شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، کامبیز پوشنگ باقری اظهار کرد: این همایش ۱۰ آبان ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و فعالان عرصه پدافند غیرعامل شهری در دو بخش مدیران شهرداری‌ها و مدیران برگزیده دستگاه‌های اجرایی معرفی و از خدمات‌رسانی آنان در این حوزه تجلیل شد.

وی افزود: چهارمین همایش ملی پدافند غیرعامل در مدیریت شهری همزمان با هفته نکوداشت پدافند غیرعامل به ریاست وزیر راه و شهرسازی و با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

مدیر اداره پدافند غیرعامل شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: این همایش به میزبانی وزارت راه و شهرسازی و با حضور رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور و معاونان معماری و شهرسازی و حمل‌ونقل وزارتخانه و مدیران و فعالان پدافند غیرعامل از سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و فعالان عرصه پدافند غیرعامل شهری در دو بخش مدیران شهرداری‌ها و مدیران برگزیده دستگاه‌های اجرایی معرفی و از خدمات رسانی آنان در این حوزه تجلیل شد.

پوشنگ باقری افزود: در حوزه مدیران برگزیده شهرداری مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان، شهر قدس، شهرداری سنندج، شهرداری آبادان، بروجرد، شهرداری بندرعباس، شهرداری خرم آباد، بیرجند، شهرداری مشهد، بابل و نیشابور به ترتیب عنوان‌های اول تا یازدهم را کسب کرده‌اند.

وی گفت: مدیران برگزیده دستگاه‌های اجرایی نیز به ترتیب شامل معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری، مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و مشاور رئیس و مدیرکل حراست و پدافند غیرعامل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است.

کد خبر 533782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.