اسکوتر برقی جدید شرکت دوکاتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت دوکاتی از اسکوتر ایستاده برقی جدید خود به نام Pro-III رونمایی کرد، این محصول پیشرفته‌ترین اسکوتر در خط حمل و نقل الکترونیکی Ducati Urban است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروزه علاوه بر خودروهای برقی، موتور سیکلت‌ها و اسکوترهای برقی زیادی نیز تولید شده‌اند و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته‌اند. شرکت دوکاتی اخیراً از پیشرفته‌ترین اسکوتر برقی خود به نام Ducati Pro_III رونمایی کرده است که قیمت مناسبی دارد.

اسکوتر برقی جدید شرکت دوکاتی با اتصال به اپلیکیشن Ducati Urban e-Mobility از فناوری NFC پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای یک ژتون است که درون آن تراشه قرار دارد و با نزدیک کردن آن به صفحه نمایش، اسکوتر راه اندازی می‌شود. فقط افرادی که این تراشه را در اختیار دارند، می‌توانند از اسکوتر برقی دوکاتی استفاده کنند؛ بنابراین این ویژگی امنیتی عدم امکان روشن کردن اسکوتر برقی توسط دیگران را تضمین می‌کند.

اسکوتر برقی جدید شرکت دوکاتی به حداکثر سرعت ۱۵.۵ مایل (۲۵ کیلومتر در ساعت) می‌رسد، دارای یک موتور ۳۵۰ وات و یک باتری با ظرفیت ۴۶۸ وات ساعت است. شرکت دوکاتی ادعا می‌کند که این باتری برای ۳۱ مایل (۵۰ کیلومتر) شارژدهی دارد. محصول ذکر شده تقریباً ۸۰۰ یورو قیمت گذاری شده است، با توجه به ویژگی‌های قابل توجهی که این اسکوتر برقی دارد، از قیمت مناسبی برخوردار است.

کد خبر 533753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.