بی‌اطلاعی چمران از واگذاری ۲ رام قطار تهران به قم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از وعده زاکانی به شهردار و شورای اسلامی شهر قم مبنی بر واگذاری دو رام قطار مترو به شبکه حمل و نقل قم ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران پیش از آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره واگذاری دو رام قطار متروی تهران به شهر قم اظهار کرد: هنوز فرصت نشده است در این مورد از شهردار تهران سوال بپرسم چون باید مقدمات آن فراهم شود و هنوز اطلاع دقیقی از آن ندارم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا این اقدام قانونی است یا خیر گفت: ابتدا باید یک سری اجازه‌ها را گرفت و بعداً اقدام کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به جزئیات جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر گفت: در ارتباط با مسائل چند روز پیش و تلاش‌های شهرداری در رفع آب‌گرفتگی‌ها و اقدامات مثبتی که انجام شد، توضیحات مفصلی ارائه شد.

چمران در خصوص ترافیک این روزهای شهر تهران و برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای کاهش ترافیک در این شهر توضیح داد: برای ترافیک همیشه تصمیم می‌گیریم که نباید باشد، اما همیشه هم وجود دارد. در این راستا شب گذشته با وزیر کشور جلسه‌ای داشتیم، با استاندار نیز جلسه‌ای در خصوص رفع این معضل برگزار کرده‌ایم.

وی درباره ورود دولت به مسئله تقویت ناوگان حمل‌ونقل گفت: دولت تصمیم گرفته است در این زمینه کمک کند، اما ما شرایط دولت را می‌دانیم از این رو فرمول‌هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم که وقتی در قالب تصویب شد آن را عملیاتی کنیم. فردا ۱۱۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل‌ونقل می‌شود و اگر بتوانیم مترو را نیز تقویت کنیم می‌توان کمی به حل مشکلات امیدوار بود.

کد خبر 533728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.