بیمارستان های کاتالونیا مملو از بازیکنان بارسا

لیست مصدومین بارسا روز به روز نه تنها کمتر نمی شود، بلکه به تعداد آن نیز افزوده می شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، هنوز ژاوی هرناندز به بارسلونا بازنگشته و دورانش در این تیم آغاز نشده است که یک چالش بزرگ او و کادر همراهش را تهدید می‌کند، مصدومیت بیش از ۱۰ بازیکن بارسا.

بارسلونا روز گذشته تأیید کرد که آنسو فاتی مجدداً دچار مصدومیت شده است و قادر به همراهی تیمش نیست. او که شروع فوق‌العاده‌ای در برابر سلتاویگو تجربه کرد و موفق به گلزنی هم شد، در ادامه به دلیل مصدومیت از ناحیه ران چپ مجبور به ترک زمین مسابقه شد.

ستاره جوان بارسلونا در ماه سپتامبر به میادین بازگشت و با تحمل یک مصدومیت طولانی مدت به دلیل مشکل جدی زانو که تقریباً تمامی فصل گذشته او را خانه‌نشین کرد، حالا باید با مصدومیت همسترینگ روزهای خود را سپری کند.

دوران بارسلونای ژاوی هنوز به طور رسمی آغاز نشده است، اما سرمربی جدید آبی اناری‌ها باید با لیست طولانی مصدومیت خود کنار بیاید. آن‌ها در روز شنبه، مقابل سلتا، علاوه بر آنسو فاتی، اریک گارسیا و نیکو نیز نتوانستند نیمه را به اتمام برسانند و آمار مصدومیت‌های بارسا به این ترتیب دو رقمی شد.

در حال حاضر لیست مصدومان بارسا، لیست بلندی است و نتو، سرجینیو دست، اریک گارسیا، جرارد پی که، سرجی روبرتو، مارتین بریتویت، پدری، نیکو، عثمان دمبله، آنسو فاتی و سرخیو آگوئرو بازیکنانی هستند که قادر به همراهی تیم خود در طی برخی از مسابقات آتی نخواهند بود.

کد خبر 533701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.