پایان آذرماه آخرین مهلت پرداخت اصل جرایم رانندگی بدون مازاد/تداوم اجرای طرح زوج و فرد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه طرح زوج و فرد از ۱۲ آبان در اصفهان فعال است، گفت: والدین جهت انتقال فرزندان به مدرسه تا زمان ساماندهی سرویس مدارس نگران طرح زوج و فرد نباشند، پایان آذرماه آخرین مهلت برای پرداخت اصل جرایم رانندگی بدون مازاد و دوبرابری است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پایان آذرماه آخرین مهلت برای پرداخت اصل جرایم رانندگی بدون مازاد و دوبرابری است.

وی افزود: شهروندان از فرصت باقی مانده استفاده کنند و این اقدام را به روزهای پایانی آذر موکول نکنند، بعد از پایان فرصت، جریمه‌ها به اصل خود بازمی‌گردند.

والدین نگران طرح زوج و فرد نباشند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص فعال بودن طرح زوج و فرد در کلانشهر اصفهان گفت: در اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا طرح زوج و فرد از روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان اجرا و در حال حاضر فعال است.

وی تصریح کرد: والدین جهت انتقال فرزندان به مدرسه تا زمان ساماندهی سرویس مدارس نگران طرح زوج و فرد نباشند.

تعویض پلاک اینترنتی و دریافت پلاک جدید ظرف ۱۵ دقیقه

سرهنگ محمدی در خصوص روند تعویض پلاک اینترنتی اظهار کرد: افراد می‌توانند با بارگذاری اطلاعات درخواستی ظرف مدت ۱۵ دقیقه پلاک جدید را دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه تعویض پلاک اینترنتی با نوبت اینترنتی متفاوت است، ادامه داد: زمان مراجعه به سایت از ساعت هشت صبح روزهای کاری است و نکته مهم در این روش از خدمت این است که افراد صرفاً می‌توانند به نام شخصی که در وکالت‌نامه قید شده است نقل و انتقال انجام دهند نه به نام اشخاص ثالث.

رئیس پلیس راهور تصریح کرد: متقاضیان جهت اخذ خدمات به سامانه پلیس من police-man.ir مراجعه و به صورت اینترنتی تعویض پلاک نمایند.

کد خبر 533691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.