ولایتی: زمینه‌ حل مشکلات دانشگاه آزاد با اجرای سند راهبردی فراهم شد

رییس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از تدوین برنامه پنج ساله راهبردی توسط ریاست و مسئولان دانشگاه تقدیر کرد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده و اجرای کامل سند راهبردی زمینه حل مشکلات آموزشی، تربیتی، فرهنگی، اقتصادی، فناوری دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد، علی اکبر ولایتی در چهل و یکمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های تحولی انجام شده در این دانشگاه اظهار کرد: به دلیل فعالیت‌های تحولی، برنامه ۵ ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی تصویب شد.

وی افزود: با تلاش و برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر شاهد برگزاری حضوری کلاس‌های درس و تقویت فعالیت‌های آموزشی باشیم.

در این جلسه، برنامه پنج ساله راهبردی دانشگاه با عنوان سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد، توسط محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد و سپس تمامی اعضا نظرات خود را در این خصوص مطرح کرده و این سند با برخی اصلاحات پیشنهادی، به اتفاق آرا مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه جلسه همچنین برخی دیگر از موضوعات در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، وضعیت اعضا هیئت علمی و کارکنان در زمینه‌های معیشتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مواردی به تصویب رسید.

کد خبر 533633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.