داوری ۹ اثر برگزیده در سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان

دبیر اجرایی سی و سومین جشنوارۀ تئاتر استان اصفهان گفت: از بین ۲۸ آثار راه‌ یافته به این جشنواره ۹ اثر برگزیده شده است که در روزهای ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه به رقابت می‌نشینند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان جانمی امروز -شنبه ۱۵ آبان ماه- در نشست خبری سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان، با اشاره به جزئیات جشنواره تئاتر استان اصفهان، اظهار کرد: فراخوان سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان، شهریورماه امسال منتشر و تعداد ۲۸ اثر از شهرهای مختلف استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود: بیشترین تعداد آثار ارسالی به ترتیب مربوط به شهرهای اصفهان، نجف‌آباد و کاشان بود و از شهرهای خمینی‌شهر، فلاورجان، شهرضا، لنجان و گلپایگان نیز آثاری در جشنواره شرکت کردند.

دبیر اجرایی سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان خاطرنشان کرد: از بین آثار رسیده از تئاترهایی که واجد شرایط بودند، پس از مرحله بازبینی، ۹ اثر برگزیده شده و در بین آثار برگزیده ژانرهای کمدی، دینی و دفاع مقدس وجود دارد.

جانمی با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر استان اصفهان از روز ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه با نکوداشت مرحوم حاج حسن کریمی هسنیجه برگزار می‌شود، افزود: در سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان، هر تئاتر برگزیده به یک شهید هنرمند اختصاص یافته و منشور حجاب و عفاف نیز از اقدامات ارزشی است که در این جشنواره انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۹ اثر پایانی از شهرستان کاشان یک اثر، نجف آباد و خمینی شهر نیز هر کدام یک اثر ارائه کردند و سایر آثار نیز از اصفهان به جشنواره ارائه شده است، البته برخی از هنرمندان که آثار را از اصفهان به جشنواره ارائه کردند نیز شهرستانی هستند.

دبیر اجرایی سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان با اشاره به اینکه ۲۱ آبان ماه اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان برگزار خواهد شد، گفت: ۹ اثر برتر در روزهای ۱۸ تا ۲۰ آبان ماه به رقابت می‌نشینند، داوران این جشنواره بسیار زبده هستند، اما برای داوری شفاف و صادقانه نام آنها اعلام نمی‌شود.

جانمی خاطرنشان کرد: در سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان در بخش مهمان محورهایی با رویکردهای آئین و سنت و نظریات جدید بازیگری به صورت تخصصی نشست‌هایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 533631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.