اختصاص ۵۰ هکتار زمین در ورودی شهر برای انتقال مشاغل مزاحم

شهردار گلپایگان گفت: ۵۰ هکتار زمین در ورودی شهر گلپایگان از سمت خوانسار برای ساماندهی و انتقال مشاغل مزاحم در نظر گرفته شده است که مقدمات اولیه آن در حال برنامه‌ریزی است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره رفع معضل سد معبر در شهر گلپایگان، اظهار کرد: برقراری انضباط شهری به مثابه خون در رگ‌های شهر در صورتی محقق خواهد شد که اهمیت ویژه این موضوع مهم در قاموس فکری شهروندان به یک باور تبدیل شود.

وی افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد مدنی اجرای فرهنگ سازی و اشاعه آموزش شهروندی را مؤثرترین راه حل برای رفع معضل سد معبر می‌داند.

شهردار گلپایگان ادامه داد: نصب بنرهای آموزشی و اجتماعی در خیابان‌های اصلی شهر و نزدیک به محل‌های سد معبر، ساخت مجموعه کلیپ‌هایی با محتوای سد معبر و راه‌اندازی پویش "شهر من شهر ایده آل" و ارتباط با شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷، «اپلیکیشن گلپایگان من» و ارتباط با شهروندان از طریق فضای مجازی از جمله اقدامات انجام شده است که امیدواریم با ادامه این روند و با همکاری شهروندان گلپایگان به شهری بدون سد معبر تبدیل شود.

شکرزاده با اشاره به اینکه مشاغل مزاحم شهری از دیگر مصادیق نازیبایی شهر است، افزود: سیاست شهرداری گلپایگان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری به صورت زیرساختی است و در این راستا پیگیر واگذاری زمین به شهرداری هستیم.

وی افزود: ۵۰ هکتار زمین در ورودی شهر گلپایگان از سمت خوانسار در نظر گرفته شده که پس از طی مراحل قانونی به شهرداری واگذار شده است و مشاغل مزاحم شهری به این منطقه انتقال داده می‌شود.

کد خبر 533607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.