پایان باز در صداوسیما ممنوع اعلام شد

رییس صداوسیما در بازدید از تولید سه سریال در حال ساخت، خواستار آن شد تا داستانِ مجموعه‌های تلویزیونی، پایان داشته باشد و با پرانتز باز تمام نشود.

به گزارش ایمنا، پیمان جبلی در بازدید از سه سریال در حال ساخت «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری و «جشن سربرون» ساخته مجبتی راعی گفت: «کار به صورت قابل قبولی در حال پیشرفت است. به نظرم هر کدام از این‌ها، بخشی از نیازهای جامعه را پاسخ‌گو خواهد بود. علاوه بر این سه سریال، کارهای بسیار زیاد دیگری در حوزه نمایشی در ایستگاه‌های مختلف تولید، قرار دارند.»

وی ادامه داد: «شاید بیش از ۱۰۰ مجموعه نمایشی در مراحل مختلف تولید از جمله نگارش، پیش‌تولید، تولید و مراحل بعد از تولید قرار دارند.»

رئیس صداوسیما افزود: «برای مدت زمان کوتاهی که برای ماه مبارک رمضان و قبل از آن نوروز در پیش داریم، کارهای خوبی در حال آماده شدن است و فکر می‌کنم ماه رمضان و نوروزی شاداب با کارهایی متناسب با این فضاها داشته باشیم و امیدواریم مورد استقبال هم قرار بگیرد.»

جبلی تاکید کرد: «مجموعه‌های تلویزیونی به دلیل تأثیراتی که در درک و باور و رفتارهای مخاطب می‌گذارد، یکی از مهم‌ترین حوزه‌های پیام است و اهمیت زیادی دارد. عمده تمرکز دوره جدید از زمانی که مدیریت سازمان تغییر کرده، روی این حوزه است.»

رئیس صداوسیما همچنین در هنگام بازدید از تولید سریال «طلاق»، رو به طالبی (کارگردان) گفت: «برآیند کار باید به گونه‌ای باشد که آخرش پرانتز بسته باشد یعنی نباید کاری را بگذاریم با پرانتز باز تمام شود.»

کد خبر 533592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.