احداث پارکینگ طبقاتی در مجاورت میدان امام (ره)

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: به منظور جبران کمبود پارکینگ در محدوده میدان امام (ره) برای تسهیل در تردد شهروندان و گردشگران، اقدامات و تسهیلات لازم در صدور مجوز و پروانه ملک برای مالک و سرمایه‌گذار انجام شده است تا زمینی در خیابان نشاط با کاربری پارکینگ به این امر اختصاص داده شود.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به توجه ویژه شهرداری اصفهان به اماکن ارزشمند تاریخی اظهار کرد: در راستای مرمت اماکن تاریخی همچون ساماندهی میدان امام (ره)، بازارهای اطراف و همچنین آسیب نرسیدن به این میدان تاریخی، تردد خودروها در این محدوده ممنوع شده است.

وی افزود: به همین دلیل، لازم است توقفگاه‌ها و پارکینگ‌های مناسب در فاصله‌ای مشخص راه اندازی شود تا در رفت و آمد شهروندان مشکلی پیش نیاید، لذا تدابیر لازم در خصوص احداث پارکینگ‌ها با ارائه خدمات ویژه به منظور تشویق مالکان و سرمایه‌گذاران انجام شده و با پیگیری‌های به عمل آمده، زمینی متعلق به بخش خصوصی در ابتدای کوچه شهید بحرینی واقع در خیابان نشاط با کاربری پارکینگ در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق طراحی‌های انجام شده این پارکینگ طبقاتی ظرفیت حدود ۴۰۰ خودرو را دارد که با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دست اجرا است و مقرر شده است تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 533561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.