بازار ارز دیجیتال امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و سپس به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم. در صورت از دست دادن سطح ۶۰ هزار دلار احتمال شروع موج ۴ اصلاحی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _شنبه ۱۵ آبان‌ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۱ هزار و ۳۶۹ دلار
  • اتریوم چهار هزار و ۵۰۰ دلار
  • کاردانو دو دلار و دو سنت
  • بایننس کوین ۶۱۸ دلار و ۹۹ سنت
  • دوج کوین ۲۶ سنت
  • ریپل یک دلار و ۱۷ سنت
  • پولکادات ۵۱ دلار و ۲۹ سنت
  • سولنا ۲۴۶ دلار و یک سنت
  • ترا ۴۹ دلار و ۹۹ سنت
  • شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۶۰ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و سپس به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم. در صورت از دست دادن سطح ۶۰ هزار دلار احتمال شروع موج ۴ اصلاحی وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

صرافی بایننس با تیم فوتبال معروف و پرتغالی پورتو برای انتشار فن‌توکن این باشگاه(PORTO) وارد همکاری شد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

برندون کینگ باز هم شیبا اینو می‌خرد

برندون کینگ که در تیم نیو انگلند پاتریوتس در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا بازی می‌کند، با انتشار پیامی در توئیتر از قصد خود برای خرید بیشتر شیبا اینو خبر داد. کینگ افزود خریدش را در کف قیمتی انجام می‌دهد. این توییت‌ها در شرایطی منتشر شد که قیمت این میم کوین در مقایسه با اوج تاریخی خود در ۲۸ اکتبر (۶ آبان) تقریباً ۵۰ درصد کاهش یافته است.

حمایت ایلان ماسک از توییت بنیان‌گذار دوج کوین

بیلی مارکوس، یکی از بنیان‌گذاران دوج کوین، در توئیتر خود به انتقاد از هیاهویی پرداخته است که گاهی اوقات ارزهای دیجیتال را احاطه می‌کند و توسط افرادی که می‌خواهند با سوار شدن بر این موج هیجانی یک شبه ثروتمند شوند، استفاده می‌شود. در واکنش به این توییت، مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک نیز از او حمایت کرده است؛ گویی او نیز مخالف جو هیجانی و تبلیغاتی بازار است.

برخی افراد در جامعه ارزهای دیجیتال اما معتقدند که ایلان ماسک خود باعث ایجاد هیجان در ارزهای دیجیتال می‌شود. زمانی که ماسک در ماه می در برنامه محبوب Saturday Night Live در مورد محبوب‌ترین ارز خود یعنی دوج کوین صحبت کرد، بهای این ارز اوج تاریخی ۰.۷۳۷۶ دلار را به ثبت رساند.

کوساما، کاردانو و پولکادات، سه کوین برتر در زمینه فعالیت توسعه

با توجه به لیست ارائه شده توسط کریپتو دیفر (CryptoDiffer)، سه بلاک چین فعال در حال حاضر، با بیش از ۱۳۰ تعهد گیت هاب (Github) در ۳۰ روز گذشته، کوساما (Kusama)، پولکادات (Polkadot)و کاردانو (Cardano )هستند.

فعالیت توسعه بر اساس تعداد تعهدات انجام شده توسط توسعه دهندگان مختلف در Github اندازه گیری می‌شود. در حالی که کوساما، کاردانو و پولکادات در صدر قرار دارند، کوین‌های دیگری مانند اتریوم(Ethereum) نیز بالاتر از آستانه ۱۰۰ تعهد حرکت کردند. سولانا(Solana) نتوانست با ۹۵ تعهد، از ۱۰۰ تعهد عبور کند.

توسعه یافته ترین پروژه: کوساما به توسعه یافته ترین پروژه در این صنعت تبدیل شده است، اما دلیلی برای آن وجود دارد. کوساما یک محیط عمومی برای پولکادات است که برای آزمایش برنامه‌ها، بلاک چین‌های جدید و هر چیز دیگری، قبل از انتشار آن در شبکه اصلی، طراحی شده است. کوساما طراحی شده است تا به عنوان یک سندباکس برای توسعه دهندگانی که مایل به ایجاد چیزی برای شبکه اصلی پولکادات هستند، عمل کند، که باعث می‌شود تبدیل به فعال‌ترین بلاک چین در این شبکه شود. سفر کاردانو به بالاترین نقطه: کاردانو با ۱۱۸ تعهد Github، به سه نقطه برتر از توسعه یافته ترین پروژه‌های این شبکه، دست یافت است. در ۳۰ روز گذشته، توسعه دهندگان کاردانو با توسعه سریع فناوری قراردادهای هوشمند برای کاردانو (ADA) و ایجاد چارچوبی برای برنامه‌های غیرمتمرکز که در بلاک چین ADA راه اندازی می‌شوند، چیزهای زیادی را به حوزه رمزنگاری آورده اند.

رابینهودِ کانادا شیبا اینو را لیست می‌کند

شرکت Wealthsimple روز پنجشنبه اعلام کرد،این سرویس کارگزاری آنلاین مستقر در تورنتو، پشتیبانی از ارز دیجیتال Shiba Inu را به خدماتش اضافه کرده است.

Wealthsimple در جولای ۲۰۲۰( تیر ۱۳۹۹) وارد تجارت ارزهای دیجیتال شد و یک شرکت تابعه جدید به نام Wealthsimple Digital Assets راه اندازی کرد. در ابتدا، کاربران آن می‌توانستند تنها بیت کوین و اتر، دو ارز دیجیتال بزرگ را معامله کنند. در ماه ژوئن(خرداد)، مجوز کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) را برای گسترش عرضه ارزهای دیجیتال خود دریافت کرد. ۱۴ دارایی دیجیتال جدید از جمله Solana، Cardano و Dogecoin را لیست کرده است. ماه گذشته، این شرکت همچنین صندوق‌های مبادله‌ای مبتنی بر ارز دیجیتال را به طرح‌های بازنشستگی اضافه کرد.

Wealthsimple که در سال ۲۰۱۴(۱۳۹۳) تأسیس شد، اکنون بیش از ۱.۵ میلیون کاربر دارد. پلتفرم محبوب معاملات آنلاین به دلیل اینکه به کاربران اجازه نمی‌دهد ارزهای رمزنگاری شده خود را به کیف پول‌های دیگر منتقل کنند، مورد انتقاد قرار گرفته است، که در مورد Robinhood نیز صدق می‌کند. مشتریان Wealthsimple فقط می‌توانند ارزهای دیجیتال را در داخل برنامه معامله کنند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، رقیب رابینهود، Public.com، شیبا اینو را در ماه اکتبر (مهر) لیست کرده است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 533488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.