سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان اصفهان ۱۸ تا ۲۱ آبان‌ماه برگزار می‌شود

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از آغاز برگزاری سی‌وسومین جشنواره تئاتر اصفهان خبر داد و گفت: این جشنواره از ۱۸ تا ۲۱ آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رضا دهقانی اظهار کرد: سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان از طریق فراخوان به اطلاع تمام گروه‌های نمایش استان رسیده است.

وی افزود: در فراخوان منتشر شده، نمایش‌های متقاضی شرکت در جشنواره باید در فاصله زمانی آذرماه ۱۳۹۹ تا آبان‌ماه سال جاری، اجرای عمومی خود را با حداقل پنج اجرا به پایان رسانده باشند.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: در این دوره از جشنواره صرفاً نمایش‌های صحنه‌ای پذیرفته و داوری خواهند شد.

دهقانی با بیان اینکه آخرین مهلت دریافت آثار در دبیرخانه، پنجم آبان‌ماه بوده است، گفت: آثار رسیده به جشنواره از تاریخ هفتم تا ۱۲ آبان‌ماه توسط هیئت انتخاب مورد بازبینی و ارزیابی مقدماتی قرار خواهند گرفت که این مهم در حال حاضر از سوی هیئت مورد اشاره در حال انجام است.

وی اضافه کرد: نمایش‌های منتخب از سوی داوران مطرح کشوری مورد ارزیابی نهایی قرار خواهند گرفت و در نهایت، نمایش‌های برگزیده در مراسم اختتامیه جشنواره معرفی خواهند شد. در حال حاضر، ۲۸ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که از این تعداد، ۱۳ اثر از شهر اصفهان و ۱۵ اثر از شهرستان‌های استان است.

کد خبر 533444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.