لزوم تدبیر جهت تامین زیرساخت‌های لازم برای افزایش رفاه شهروندان

شهردار ویست گفت: با توجه به اینکه که ظرفیت ارتباطات انسانی و تبادلات اقتصادی بین شهروندان ویست و دو شهر خوانسار و گلپایگان و روستاهای اطراف و کلانشهر تهران بالا است، به منظور تأمین رفاه حال هر چه بیشتر شهروندان، باید شهرداری هماهنگی و زیرساخت‌های لازم را تدبیر کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد دستمزد در جلسه بررسی وضعیت شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر و پایانه‌های مسافربری، اظهار کرد: ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، تنها وظیفه‌ای که بر عهده شهرداری‌ها گذاشته، حمل‌ونقل مسافر و بار در حوزه حمل‌ونقل درون شهری آن هم در بعد نظارت است.

وی تصریح کرد: در هیچ کدام از بندهای ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، مسئولیت حمل و نقل همراه با اختیار برای شهرداری‌ها در حوزه حمل‌ونقل برون شهری اعم از ناوگان، بار و مسافر دیده نشده، لذا این دو حوزه از هم تفکیک شده است.

شهردار ویست ادامه داد: با توجه به اینکه که ظرفیت ارتباطات انسانی و تبادلات اقتصادی بین شهروندان ویست و دو شهر خوانسار و گلپایگان و روستاهای اطراف و کلانشهر تهران بالا است، به منظور تأمین رفاه حال هر چه بیشتر شهروندان باید شهرداری هماهنگی و زیرساخت‌های لازم را تدبیر کند.

وی خاطرنشان کرد: جلسه بررسی وضعیت شرکت‌های حمل و نقل بین جاده‌ای با هدف مسافرت بین شهری و پوشش روستاهای اطراف در محل شهرداری ویست تشکیل و محدودیت‌های فعالیت و مشکلات این بخش جهت رفاه بیشتر حال شهروندان به زودی مرتفع خواهد شد.

دستمزد افزود: جهت ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل بین شهری نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

کد خبر 533417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.