فجر سپاسی یک _ استقلال یک/ توقف فرهاد و شاگردان در واپسین ثانیه ها

استقلال که تا دقیقه ۹۵ برنده بازی بود، با ضربه سر سیروان قربانی روی کرنر، دیدار را به تساوی کشاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال از ساعت ۱۶ امروز جمعه - ۱۴ آبان ماه - میهمان فجر سپاسی شده که این مسابقه در نیمه دوم با تساوی بدون گل در جریان است.

هفته چهارم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های فجر سپاسی و استقلال

ورزشگاه: حافظیه، شیراز

تماشاگر: -

گل‌ها: کوین یامگا (دقیقه ۶۰- از روی نقطه پنالتی برای استقلال) - سیروان قربانی (دقیقه ۵ + ۹۰- برای فجر سپاسی)

اخطار: -

اخراج: -

فجر سپاسی شیراز: ایمان صادقی، محمد عرفان معصومی، محمد قنبری، علی مولایی، سیروان قربانی، سعید زارع، حمید نعمتی، احمدرضا زنده روح، میلاد احمدی، رضا آقا بابایی، محمد کاظمی

سرمربی: کلانتری

استقلال تهران: سین حسینی، محمد دانشگر، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری (کاپیتان)، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، امین قاسمی‌نژاد، رودی ژستد

سرمربی: فرهاد مجیدی

داور: مرتضی منصوریان

شرح بازی:

چمن نامساعد استادیوم حافظیه دقایق ابتدایی بازی را به رد و بدل توپ میان دو تیم گذراند اما با رسیدن به اواسط نیمه، شاگردان مجیدی بودند که توپ و میدان را تصاحب کردند و سعی کردند به قلب دفاع فجر نفوذ کنند. محور بیشتر حملات استقلال یامگا و رودی ژستد بودند و وریا غفوری نیز نقش پررنگی در توپ رسانی به آن دو داشت. با این حال دو تیم در خلق خطر چندان موفق نبودند تا ۴۵ دقیقه اول بدون عبور توپی از خط دروازه‌ها به پایان برسد.

نیمه دوم را فجری‌ها بهتر آغاز کردند. با این وجود اشتباه مدافع فجر باعث شد تا داور نقطه پنالتی را به سود آبی‌ها نشان دهد. یامگا توپ را به گل تبدیل کرد تا استقلال پیش بیافتد.

بعد از گل استقلال، فجری‌ها جلوتر کشیدند اما بارش شدید باران همه چیز را تحت تأثیر خودش قرار داد. تلاش‌های دو تیم ادامه داشت و در شرایطی که به نظر می‌رسید تغییری در نتیجه اتفاق نیافتد، ضربه سر قربانی در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی را به تساوی کشاند.

شرح گل‌:

۱-۰( کوین یامگا - دقیقه ۶۰) - یامگا پنالتی را خلاف جهت حرکت گلر فجر به گل تبدیل کرد.

۱-۱( سیروان قربانی - دقیقه ۵+۹۵) - آخرین فرصت تیم شیرازی یک ضربه کرنر بود که درست در شش قدم، سیروان قربانی آن را به گل تبدیل کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۹- پاس کاری خوب استقلالی‌ها موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد و یامگا که تک به تک شده بود، توپ را از چند قدمی دروازه بدون هیچ مزاحمتی به بیرون زد.

دقیقه ۵۶- یامگا در عرض محوطه فجر حرکت کرد ولی ضربه او با دخالت مدافع زرد پوش به کرنر رفت.

دقیقه ۸۶- کاشته فجری‌ها با اختلاف اندکی از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

نکات ویژه:

* پیش از شروع مسابقه عده‌ای از تماشاگران وارد ورزشگاه حافظیه شدند! ناظر بازی به همین منظور تا خروج تماشاگران بازی را کمی تأخیر آغاز کرد.

* در دقیقه ۴۳ امین قاسمی‌نژاد به تابلوهای تبلیغاتی برخورد کرد ولی مشکلی برای ادامه مسابقه نداشت.

* در پنجاه و هفتمین دقیقه روی کرنر استقلال، مدافع فجر دانشگر را گرفت تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

* در نیمه دوم بارش باران شدیدی در شیراز و ورزشگاه محل برگزاری شدت گرفت.

* دقیقه ۹۴ سیاوش یزدانی با پا توپ را پیش از رسیدن به مهاجم فجر قطع کرد و در شرایطی که فجری‌ها معتقد به پنالتی بودند، منصوریان دستور به ادامه بازی داد.

کد خبر 533354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.