اقدام سپاه، امنیت دریایی ایران را ثابت کرد

امام‌جمعه بویین میاندشت با اشاره به مجاهدت سپاه پاسداران در خنثی کردن حمله آمریکایی‌ها برای ربودن نفتکش ایرانی، گفت: این اقدام سپاه امنیت دریایی ایران را به جهان ثابت کرد و نشان داد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با بیان اینکه فرد انقلابی نیازمند روحیه جهادی است، اظهار کرد: شخص انقلابی باید به دنبال اهداف نظام حرکت کند تا مانند سردار سلیمانی هم زندگی با عظمت و هم مرگ شکوهمندی داشته باشد.

وی با اشاره به مجاهدت سپاه پاسداران در خنثی کردن حمله آمریکایی‌ها برای ربودن نفتکش ایرانی، گفت: این اقدام سپاه امنیت دریایی ایران را به جهان ثابت کرد و نشان داد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: اگر تیم مذاکره کننده ایران با همین قدرت و اقتدار در میز مذاکرات حاضر شود اروپا و آمریکا در میدان دیپلماسی هم عقب نشینی خواهند کرد و جرأت رو در رو شدن با ایران اسلامی را نخواهند داشت.

اسکندری با بیان اینکه جمهوری اسلامی هیچ گاه به دنبال ساختن سلاح هسته‌ای نیست، گفت: آمریکا به بهانه ساختن بمب هسته‌ای ایران را تحریم اقتصادی کرده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ همه چیز یک ملت است و جایگاه آن در سطح جامعه بر کسی نیست، گفت: اصلاح فرهنگ عمومی یکی از محورهایی است که باید در تمام عرصه‌ها دنبال شود، مردم و دستگاه‌های مختلف مجریان این فرهنگ هستند.

کد خبر 533341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.