فجر شهید سپاسی - استقلال/ بیت صدرنشینی در دیار حافظ؟

استقلال و فجر عصر امروز(جمعه) در شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال از ساعت ۱۶ امروز جمعه - ۱۴ آبان ماه - در شیراز به مصاف فجر شهید سپاسی خواهد رفت. آبی‌پوشان برای کسب چهارمین برد پیاپی پا به میدان خواهند گذاشت اما آن سوی میدان زردپوشان فجر در نخستین فصل بازگشت‌شان به لیگ برتر، به فکر خودنمایی مقابل تیم بزرگی چون استقلال هستند. با توجه به برگزاری شهرآورد اصفهان اصلاً بعید نیست شاهد امتیازسوزی شاگردان نویدکیا باشیم و این یعنی فرصتی مناسب برای صدرنشینی استقلال و پیشی گرفتن از رقیب اصفهانی خود که آبی‌ها باید قدرش را بدانند.

استقلال با رنسانس مدیریتی و خارجی‌ها به دنبال قهرمانی چهارم

استقلالی‌ها در روزهای اخیر پویایی بیشتری را از سوی باشگاه‌شان شاهد هستند. آجرلو در سمت مدیریت باشگاه به دنبال تغییرات اساسی و بزرگی در باشگاه است که البته چندان هم در دست‌یابی به آن موفق نبوده است. او نتوانست باشگاه‌های دیگر را برای قراردادش جهت تبلیغات محیطی راضی کند اما شب گذشته قراردادهای لازم جهت افتتاح رستوران‌های زنجیره‌ای استقلال را منعقد کرد تا امور اجرایی آن استارت بخورد.

شاگردان مجیدی با اضافه شدن رودی ژستد از این مسابقه، شکل ویژه‌تری به خود خواهند گرفت. آن‌ها که تا اینجا کار برخلاف پیش بینی‌های قبل از شروع رقابت‌ها نشان داده‌اند جدال قهرمانی امسال تنها میان دو رنگ سرخ و زرد نیست، حالا امیدوارند خط و نشانی پررنگ‌تر برای مدعیان بکشند. آن‌ها در شرایطی پس از ۸ سال به شیراز بازگشته‌اند که با استقبالی بی‌نظیر از سوی هواداران شیرازی خود روبرو شدند.

فرهاد؛ از چمن تا نیمکت در تقابل با فجر

آخرین باری که استقلال با فجر سپاسی در شیراز بازی کرد، هفته سوم لیگ سیزدهم بود که تیم امیر قلعه‌نویی موفق شد میزبانش را ۲-۴ شکست دهد. نکته جالب اینکه مجیدی در آن بازی در ترکیب استقلال حضور داشت و حالا به عنوان سرمربی استقلال به دنبال گرفتن سه امتیاز از تیمی است که هفته گذشته اولین امتیازش در بازگشت به لیگ را دشت کرده و حریف آسانی برای استقلال محسوب نمی‌شود.

فجر؛ سخت‌کوش در دفاع، ضعیف در حمله

فجر که پس از سال‌ها به لیگ برتر بازگشته، با علی اصغر کلانتری شروع چندان مناسبی در مسابقات نداشته اما هفته گذشته با غلبه بر صنعت نفت بالاخره اولین امتیاز خود در لیگ بیست و یکم را کسب کرد. آن‌ها هر چند در سه هفته گذشته فقط یک گل به ثمر رسانده‌اند ولی در خط دفاعی عملکرد بهتری داشته و دو گل در سه مسابقه دریافت کرده‌اند. آن‌ها استحکام خوبی را به پاس داشتن مدافعین میانی خوب‌شان پیدا کرده‌اند که کار هر تیمی برای گلزنی را سخت می‌کند.

کد خبر 533325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.