بیش از ۴۵ درصد جمعیت نجف‌آباد واکسینه شدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف‌آباد گفت: از جمعیت ۳۶۴ هزار نفری این شهرستان ۲۰۳ هزار و ۷۸ نفر نوبت اول و ۱۳۶ هزار و ۷۶۳ نفر نوبت دوم واکسن را تزریق کرده‌اند که در مجموع ۴۵.۵۴ درصد از جمعیت شهرستان واکسینه شدند.

علیرضا غیور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص روند واکسیناسیون جمعیت شهرستان نجف‌آباد، اظهار کرد: از جمعیت ۳۶۴ هزار نفری این شهرستان، هشت درصد جمعیت روستایی و ۹۲ درصد شهری است که تعداد واکسیناسیون ۱۲ سال به بالا ۲۹۲ هزار و ۶۰۸ مورد بوده است.

وی اضافه کرد: از این میزان ۲۰۳ هزار و ۷۸ مورد نوبت اول بوده که تقریباً نسبت به گروه هدف جمعیت بالای ۱۲ سال آمار ۶۹.۴ درصدی را دارد و تعداد تزریق نوبت دوم ۱۳۶ هزار و ۷۶۳ مورد بوده است که حدود ۴۵.۵۴ درصد از جمعیت هدف واکسینه شدند.

انجام روند واکسینه شدن در ۲۰ مرکز واکسیناسیون

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف‌آباد با اشاره به روند واکسینه شدن گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال، تاکید کرد: از این گروه جمعیتی که حدود ۳۱ هزار و ۳۴۹ نفر و معمولاً دانش‌آموزان هستند ۲۲ هزار و ۹۵۷ معادل ۷۳.۲۳ درصد با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، تزریق واکسن کرونا را داشته‌اند.

غیور تصریح کرد: خوشبختانه مراکز ۲۰ گانه واکسیناسیون در این شهرستان در ساعات صبح و عصر و شب آماده پذیرایی از شهروندان برای تزریق واکسن کرونا هستند و سبد توزیعی واکسیناسیون نیز کامل بوده و آماده ارائه خدمات به همشهریان این شهرستان است.

کد خبر 533298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.