ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر سپاهان

شاگردان تارتار در هفته چهارم لیگ بیست و یکم، میزبان سپاهان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان امروز از ساعت ۱۸‬ در هفته چهارم لیگ برتر در اصفهان با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که ذوبی ها هفته گذشته نتوانستند برابر پیکان به میدان بروند و زرد پوشان نیز تلاش می‌کنند روند رو به رشد خود را حفظ کنند و به دنبال چهارمین برد خود در ادامه لیگ بیست و یکم هستند.

فرعباسی درون دروازه

با توجه به محرومیت گردان، حبیب فرعباسی خرید جدید ذوبی ها در این دیدار به طور قطع درون دروازه گاندو ها می‌ایستد.

خط دفاع سبزپوشان

آرمان قاسمی، پوریا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده و حامد نور محمدی، چهار مدافع ذوب‌آهن در مصاف با سپاهان هستند. ابراهیم زاده مدافع با سابقه ذوب آهن در جمع مدافعان سبزپوشان حضور دارد و دیگر بازیکنان جز مهره‌های تازه وارد تیم هستند که در خط دفاعی کار سختی را برابر مهاجمان سپاهان دارند.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امشب، سجاد جعفری، محمد سلطانی مهر، سینا اسدبیگی و رضا خالقی فر هستند. سلطانی مهر پس از حضور در اردوی تیم ملی امید به جمع بازیکنان تیم اضافه شده و احتمالاً در ترکیب فیکس خواهد بود. جعفری نیز پس از مصدومیتی که در بازی استقلال داشت آماده حضور در مسابقه است.

سه مهاجم در خط حمله

عارف رستمی و بابا محمدی مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان نویدکیا خواهند بود. دو مهاجم جوان و خوش آتیه سبزپوشان کار سختی را برابر مدافعان حریف خواهند داشت و باید دید می‌توانند قفل دروازه سپاهان را باز کنند یا خیر.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر سپاهان

حبیب فرعباسی، آرمان قاسمی، پوریا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، حامد نور محمدی، سجاد جعفری، محمد سلطانی مهر، سینا اسدبیگی، رضا خالقی فر، عارف رستمی و بابا محمدی.

کد خبر 533288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.