دربی اصفهان همیشه دیدنی بوده است/ تعویق بازی با پیکان، زمان خوبی به ما داد

سرمربی ذوب آهن گفت: خیلی به تیم مان امیدوارتر از قبل هستیم. جلو استقلال بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و امیدوارم در دیدار فردا با نتیجه همراه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری قبل دربی اصفهان، اظهار کرد: دیدار فردا طبیعتاً بازی خیلی سنگینی برای هر دوتیم خواهد بود. با توجه به اینکه میزبان هستیم و سپاهان نتایج خوبی را در شروع فصل به دست آورده و تیم منسجمی نشان می‌دهد، کار برای هر دو تیم سخت است.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به تعویق دیدار هفته قبل این تیم برابر پیکان، خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و زمان خوبی با توجه به تعویق بازی هفته سوم داشتیم تا تاکتیک‌های مورد نظرمان را تمرین کنیم.

وی افزود: خیلی به تیم مان امیدوارتر از قبل هستیم. جلو استقلال بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و امیدوارم در دیدار فردا با نتیجه همراه باشد.

تارتار خاطر نشان کرد: تمریناتی که لازم بوده انجام داده‌ایم ولی روز مسابقه این بازیکنان هستند که باید با تمرکز بالا بازی کنند و هر چقدر اشتباهات شأن کمتر باشد، در بحث نتیجه‌گیری بهتر عمل می‌کنند.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به اینکه آیا جعفری به دیدار فردا خواهد رسید یا خیر؟ تصریح کرد: خدا را شکر با تیم تمرین می‌کنند و فکر می‌کنم تنها مصدوم مان صدقی باشد که خواهد رسید.

تارتار با بیان اینکه شهرآورد اصفهان همیشه دیدنی بوده، گفت: امیدوارم بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم. شهرآورد اصفهان همیشه دیدنی بوده و بازی خوبی را از دو تیم شاهد باشیم چون هر دو تیم از نظر اخلاقی و فنی جز تیم‌های خوب امسال هستند.

کد خبر 533269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.