جاده لردگان - خوزستان جان دو نفر دیگر را گرفت

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لردگان، با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در جاده خطرناک لردگان- خوزستان، گفت: این جاده جان دو نفر دیگر را گرفت.

نادر حسین‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز حادثه تصادف دیگری جاده حادثه خیز لردگان- خوزستان رخ داد.

وی با بیان اینکه تصادف در ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه امروز عصر بود، افزود: پنج دقیقه به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد و ساعت ۱۸ عصر امروز در صحنه حاضر شدیم.

حسین‌پور تصریح کرد: این حادثه در روستای دره شور در ۱۰ کیلومتری لردگان شکل گرفت که در این میان یک دستگاه تریلر با یک خودروی پراید برخورد کرده و موجب واژگونی تریلی روی یک خودروی پژو می‌شود، بعد از آن یک خودروی پیکان با تریلی برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: رهاسازی مصدومان از داخل خودروی پژو توسط آتش نشانی صورت گرفت که دو نفر از سرنشینان این خودرو راهی بیمارستان شدند.

حسین‌پور با اشاره به وجود چهار نشین در خودروی پراید، گفت: دو نفر از سرنشینان پراید فوت شده و دو نفر دیگر توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند؛ همچنین سرنشینان خودروی پیکان هم آسیب سطحی دیدند.

وی علت حادثه را سبقت غیرمجاز خودرو پراید عنوان کرد و یادآور شد: این جاده حتماً باید توسط متولیان دو بانده شود و مردم هم باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 533254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.