مطالبه کمبودها، حق مردم است

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت دراطلاعیه ای درخصوص ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی در خصوص مطالبه کمبودها توسط مردم در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دامغان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از وبدا، در متن این اطلاعیه آمده است: مطالبه کمبود حق مردم بوده و هست، در سفر امروز رئیس جمهور و برخی اعضای هیأت دولت به استان سمنان، وزیر بهداشت با توجه به اینکه شهرستان دامغان یکی از مناطقی بوده که در حوزه سلامت، کمبودها و نقصان‌هایی داشته، به این شهرستان سفر کرد.

دکتر عین اللهی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای دامغان از بیمارستان قدیم برادران رضایی دامغان بازدید کرد، اما برخی خواستار بازدید وزیر بهداشت از همه بخش‌های این بیمارستان شدند که به دلیل کمبود وقت، از این افراد درخواست شد که مطالبات را هم به صورت مکتوب و هم در جلسه شورای اداری شهرستان دامغان مطرح کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در جلسه شورای اداری شهرستان دامغان که پس از بازدید دکتر عین اللهی از بیمارستان ولایت این شهرستان برگزار شد، علاوه بر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه دامغان و چندین نفر از اقشار مختلف از جمله فعالان در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی، بانوان، خیرین، حضور داشتند، تعدادی از افرادی که در بیمارستان برادران رضایی، از حرکت خودرو وزیر بهداشت ممانعت کرده بودند، مطالباتی را مطرح کردند که بخش عمده ای از آنها مربوط به حوزه سلامت بود.

پس از این جلسه نیز وزیر بهداشت در فرمانداری دامغان، پذیرای دو خانواده شهید و جمعی از اقشار مختلف بود که مشکلات خود را مستقیماً و رو در رو با دکتر عین اللهی در میان گذاشتند.

در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تصریح شده است: مشکلات اصلی و عمومی شهرستان‌ها قبل از سفر رئیس جمهور و وزرا به استان‌ها، احصا می‌شود و حل این مشکلات پس از بازدیدهای میدانی دولتمردان، ابتدا در جلسه شورای اداری استان‌ها مطرح و پس از سفر، توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه پیگیری می‌شود.

در این اطلاعیه اعلام شده است: مشی دولت سیزدهم، توجه ویژه به مناطق محروم و تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی است که میراثی از دولت‌های گذشته بوده، اما دولت سیزدهم تلاش دارد که بنا به تاکید مقام معظم رهبری، پیوسته عدالت را در همه امور در دستور کار قرار دهد و سفر وزیر بهداشت به شهرستان دامغان نیز تلاشی برای ارتقای شاخص‌های سلامت و تحقق عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی بوده است.

کد خبر 533244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.