حوزه حمل‌ونقل شهری ویست ساماندهی می‌شود

شهردار ویست با اشاره به وظیفه شهرداری نسبت به ساماندهی حوزه حمل و نقل درون شهری، گفت: به زودی محدودیت فعالیت و مشکلات حوزه حمل و نقل به منظور رفاه شهروندان ویست به شهرهای همجوار رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد دست مزد امروز_ پنجشنبه ۱۳ آبان‌ماه_ در جلسه بررسی حوزه حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوانسار با اشاره به اینکه ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها تنها وظیفه‌ای که بر عهده شهرداری‌ها گذاشته نظارت در حوزه حمل نقل درون شهری است، اظهار کرد: به منظور رفاه شهروندان زیر ساخت‌های حوزه حمل و نقل شهری ساماندهی می‌شود.

وی افزود: وضعیت شرکت‌های حمل و نقل بین جاده‌ای با هدف سفرهای بین شهری و روستایی در شهرهای همجوار بررسی شده و به زودی محدودیت فعالیت و مشکلات حوزه حمل و نقل به منظور رفاه شهروندان رفع می‌شود.

در ادامه حمید حسابی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوانسار با اشاره به افزوده شدن یک دستگاه بلدوزر در راهداری خوانسار، اظهار کرد: عملیات ترانشه برداری در محور خوانسار بوئین میاندشت به طول ۵۰۰ متر آغاز شد.

وی افزود: با توجه به برف گیر بودن این محور در فصل سرد سال، به منظور حفظ جان مسافرین و پیشگیری از حوادث احتمالی علاوه بر عملیات ترانشه برداری محور، عریض نمودن جاده و رفع نقاط حادثه خیز و قوس‌های خطرناک نیز انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوانسار گفت: اجرای یک کیلومتر شانه سازی در نقاط پرتگاهی این محور موجب سرعت بخشیدن و کاهش هزینه‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شد.

کد خبر 533240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.