باید دستگاه قضائی پناهگاه انسان‌های ستمدیده باشد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: لازم است دستگاه قضائی برای مراقبت و صیانت از حقوق عموم مردم پیام روشنی را داشته باشد، بنابراین دستگاه قضائی باید از پناهگاه انسان‌های ستمدیده‌ای باشد که حق آنها ضایع شده است و باید با تلاش مضاعف از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری ظهر امروز (پنجشنبه ۱۳ آبان‌ماه) در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری استان اصفهان، اظهار کرد: محور دستگاه قضائی، قاضی است نقش آفرینی اول در این مجموعه وابسته به قضات شریف و خدوم است که استان اصفهان به فراوانی از آن برخوردار است و به این رویداد مبارک افتخار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: از دستگاه قضائی برای واگذاری این مأموریت خطیر به بنده سپاسگزاری می‌کنم امیدوارم با روحیه جهادی و انقلابی و حفظ استقلال در جهت اجرای انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری و سند تحول و سیاست‌ها و راهبردهای ابلاغ شده برای ارتقای سطح کمی و کیفی و بهبود وضعیت دادگستری استان تلاش می‌کنیم.

پیام روشن دستگاه قضائی برای صیانت از حقوق مردم

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، تاکید کرد: تکلیف‌هایی در حوزه قضائی و رسالت ذاتی به ما محول شده است و در حوزه سیاست‌های کلان نظام نیز تکالیفی به عهده ما گذاشته شده است که در حوزه قضائی و مأموریتی برای انجام این تکالیف در آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

جعفری، تصریح کرد: لازم است دستگاه قضائی برای مراقبت و صیانت از حقوق عموم مردم پیام روشنی را داشته باشد، بنابراین دستگاه قضائی باید از پناهگاه انسان‌های ستم دیده‌ای باشد که حق آنها ضایع شده است و باید با تلاش مضاعف از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باید برق شمشیر اجرای عدالت برای تبهکاران و مجرمان و همه کسانی که پا از قانون فراتر می‌گذارند و به دنبال قانون‌شکنی هستند صورت بگیرد، بدون شک در این بخش برای پیگیری مطالبات مردم عمل کرده و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و خودمان را وقف مردم می‌کنیم.

کد خبر 533225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.