شورای شهر بندرعباس آماده پاسخگویی به مطالبات هنرمندان است

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شورای شهر و شهرداری بندرعباس آماده هرگونه تعامل سازنده و همراهی در راستای رفع مسائل و پاسخ به مطالبات به حق هنرمندان استان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره در نشست با هنرمندان نمایش هرمزگان ضمن تبریک به گروه‌های راه یافته به جشنواره تئاتر استانی، به دلیل فراهم شدن فرصت خدمت در این عرصه، اظهار کرد: تعامل و همکاری میان شهرداری و شورا با هدف رفع دغدغه هنرمندان ضروری است.

وی با قدردانی از همراهی رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان و پیگیری‌های مکرر او در جهت رفع مشکل هنرمندان نمایش استان، اضافه کرد: مجموعه شورای شهر با نگاهی همه جانبه و متوازن به دنبال خدمات رسانی بهتر به هنرمندان است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: ترکیب جوانان با انگیزه با هنرمندان پیشکسوت هنرهای نمایشی و بیان ایده‌های جدید در جهت رفع معضلات فرهنگی، می‌تواند منشأ رفع بسیاری از مشکلات کنونی شود.

وی ادامه داد: شورای شهر و شهرداری بندرعباس نیز آماده هرگونه تعامل سازنده و همراهی در راستای رفع مسائل و پاسخ به مطالبات به حق هنرمندان استان است.

حسین کریمی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان نیز در این نشست گفت: امیدواریم با همراهی اعضای شورای شهر و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی استان، به خصوص شهرداری بندرعباس، در پیشبرد اهداف مشخص توسعه، بسط و گسترش هنرهای نمایشی استان در سطح کشور و عرصه‌های بین‌المللی و خدمت بی‌منت و متوازن به هنرمندان، گام برداریم.

وی افزود: برنامه‌های متعددی در حوزه برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان تهیه شده که طبق برنامه، از ۱۷ آبان ماه اجرا می‌شود و تا ۲۰ آبان ماه ادامه دارد.

کد خبر 533195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.