۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
ژاوی: میخواهم به خانه برگردم

ژاوی، سرمربی السد از باشگاه فعلی خود خواسته است تا به او اجازه جدایی و پیوستن به بارسلونا را بدهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مدیران بارسلونا روز چهارشنبه در دوحه بودند تا با مقامات السد درباره ژاوی که پس از اخراج رونالد کومان به عنوان گزینه اصلی بارسلونا برای هدایت این تیم معرفی شده، دیدار کنند.

در حالی که السد بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت که قصد دارد ژاوی را حفظ کند، این مربی ۴۱ ساله اکنون تمایل خود را برای "بازگشت به خانه" و باشگاهی که در آن ۱۷ فصل به عنوان بازیکن در آن بازی کرده، ابراز کرده است تا بتواند به روزهای سخت عشق بچگی خود پایان دهد.

ژاوی پس از تساوی ۳-۳ تیمش برابر الدحیل در دیدار روز چهارشنبه السد در لیگ ستارگان قطر گفت: چند روزی است که با بارسلونا در تماس هستم. کار تمام شده است. من با آن‌ها به توافق رسیده‌ام و حالا همه چیز به گفتگوهای بین باشگاه‌ها بستگی دارد و آنها باید به توافق برسند. بارسا می‌آید تا صحبت کند و همه ما در این باره مشتاق و هیجان زده هستیم. خواهیم دید که آیا این کار به نتیجه می‌رسد یا نه.

او افزود: من واقعاً می‌خواهم به خانه برگردم. امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته در حال حاضر با السد قرارداد دارم ولی دو باشگاه در حال مذاکره هستند و هر دو طرف نیز از قبل درباره شرایط من آگاهی داشته‌اند.

عبدالکریم حسن، کاپیتان السد نیز در خصوص جدایی ژاوی اظهارنظر کرده است و می‌توان نتیجه گرفت که کار ژاوی با تیم قطری به پایان رسیده: همه اعضای تیم به خاطر جدایی ژاوی ناراحت هستند، اما او مربی تیم بزرگی مانند بارسلونا خواهد بود. ژاوی ایده جدیدی را به فوتبال قطر و بازیکنان السد ارائه کرد و به عنوان یک بازیکن و مربی به ما کمک بزرگی کرد. ایده‌های او باعث شد با وجود انتقادات به دستاوردهای زیادی برسیم. دلمان برای او بسیار تنگ خواهد شد.

دور از انتظار نیست که بازی السد قطر با الدحیل درواقع آخرین بازی باشد که ژاوی هرناندز هدایت این تیم قطری را بر عهده داشته است. شنیده‌ها حاکی از آن است که او برخورد گرمی نیز با بازیکنانش داشته است و سعی کرده تا خداحافظی به یادماندنی از همه همکاران و همراهانش در قطر کند.

کد خبر 533194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.