افزایش ۱۹ درصدی بودجه شهرداری قم در سال ۱۴۰۰

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم گفت: اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم با رقمی بالغ‌بر سه هزار و ۶۵۲ میلیارد تومان به شورای اسلامی شهر جهت تصویب ارسال شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمد رضاخانی با اشاره به ارسال اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قم به شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم با رقمی بالغ‌بر سه هزار و ۶۵۲ میلیارد تومان به شورای اسلامی شهر جهت تصویب ارسال شد.

وی با بیان اینکه در اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰، بودجه شهرداری قم به میزان ۱۹ درصد افزایش داشته است، افزود: این میزان افزایش، مبلغ بودجه را از سه هزار و ۶۲ میلیارد تومان به سه هزار و ۶۵۲ میلیارد تومان ارتقا داده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این اصلاحیه با توجه به افزایش هزینه‌های جاری اعم از هزینه‌های رفت‌وروب شهری، نگهداری فضای سبز، تخلفات شهری و سایر ردیف‌های هزینه‌ای، بودجه جاری نیز به میزان ۱۵ درصد رشد داشته است.

محمد رضاخانی تصریح کرد: در بخش تملک دارایی‌های سرمایه‌ای که شامل تملکات و اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر بوده نیز این بودجه به میزان ۲۳ درصد رشد داشته است که آن را از یکصد هزار و ۹۱۵ میلیارد تومان به دو هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان رسانده است.

وی با بیان اینکه در مجموع از تعداد ۸۵۴ ردیف بودجه تملک دارایی سرمایه‌ای و مالی تعداد ۲۵۴ مورد افزایش اعتبار و تعداد ۱۶۳ مورد کاهش اعتبار خواهند داشت، گفت: در این اصلاحیه توجه به اتمام به‌موقع فعالیت‌های تعریف‌شده در سال ۱۴۰۰ در اولویت است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم افزود: پیشرفت فیزیکی ۷ ماهه پروژه‌های عمرانی مندرج در سیستم کنترل پروژه شهرداری در حدود ۵۰ درصد محقق شده است.

کد خبر 533187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.