وضعیت مبارکه قرمز شد/لزوم رعایت پروتکل‌ها و افزایش واکسیناسیون

رئیس بیمارستان محمدرسول‌الله (ص) شهرستان مبارکه گفت: در حال حاضر در این شهرستان ۴۶ بیماری بستری مبتلا به کرونا تحت درمان قرار دارند و شرایط کرونایی این شهرستان از رنگ نارنجی به قرمز تبدیل وضعیت پیدا کرده است.

سعید رئیس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت بستری بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان مبارکه، اظهار کرد: وضعیت مبتلایان به کرونا در بیمارستان محمدرسول‌الله با افزایش مراجعه کننده‌های سرپایی و بستری به صورت پیش رونده افزایش پیدا کرده است، در حال حاضر وضعیت کرونایی این شهرستان از نارنجی به قرمز رنگ تبدیل وضعیت پیدا کرده است و این اتفاق هشداری برای کل استان اصفهان است.

وی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان، اضافه کرد: در حال حاضر در شهرستان مبارکه تعداد ۴۶ بیماری بستری مبتلا به کرونا در مجموعه بیمارستان محمدرسول‌الله این شهرستان تحت درمان قرار دارند.

واکسیناسیون ۷۶ درصدی دوز اول در مبارکه

رئیس بیمارستان محمدرسول‌الله شهرستان مبارکه در خصوص تبدیل وضعیت نارنجی به قرمز در این شهرستان، تاکید کرد: به طور یقین در بروز این اتفاق چند عامل مؤثر است، یک مورد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که در صورت رعایت شهروندان در کاهش ابتلاء به این ویروس مؤثر خواهد بود.

رئیس‌زاده ادامه داد: مورد مربوط به دیگر عادی انگاری مردم شهرستان مبارکه که این اتفاق باعث افزایش آمار مبتلایان و بستری می‌شود و به مردم توصیه می‌کنیم که برای کاهش آمار ابتلاء به این ویروس رعایت پروتکل‌ها را مدنظر داشته باشند.

رئیس بیمارستان محمدرسول‌الله شهرستان مبارکه، گفت: همکاری برای افزایش میزان واکسیناسیون را به همشهریان هشدار می‌دهیم و در فاصله بین پیک پنجم و ششم بهترین زمان برای واکسینه کردن است، در حال حاضر در شهرستان مبارکه ۷۶ درصد جمعیت دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 533123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.