ساحلی‌بازان ایران ژاپن را در هم کوبیدند و به نیمه‌نهایی رسیدند

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست ۶ بر یک ژاپن به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام بین قاره‌ای صعود کرد.

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دومین دیدار خود در گروه B جام بین قاره‌ای ۲۰۲۱ امارات از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (چهارشنبه) به مصاف ژاپن رفت که در پایان با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید.

شاگردان عباس هاشم‌پور که سه‌شنبه شب با نتیجه پر گل ۸ بر ۶ پاراگوئه را شکست داده بودند، با برتری در این دیدار همراه با روسیه از گروه B راهی نیمه نهایی شدند. چرا که روسیه روز گذشته ۷ بر ۶ ژاپن را شکست داده بود و امروز با نتیجه ۸ بر ۷ از سد پاراگوئه عبور کرد تا ایران و روسیه حضورشان در نیمه نهایی قطعی شود.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم اکنون صدرنشین گروه B است و برای تعیین صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول یا دوم، فردا از ساعت ۱۹:۳۰ با روسیه دیدار خواهد کرد.

در گروه A نیز سنگال با ۶ امتیاز صدرنشین است و همراه با پرتغال و امارات ۳ امتیازی، شانس صعود به نیمه نهایی را دارد. تیم‌های اول و دوم هر گروه راهی نیمه نهایی خواهند شد و تیم‌های سوم و چهارم نیز برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی به مصاف هم خواهند رفت. دیدارهای پلی‌آف و نیمه نهایی روز جمعه و دیدارهای تعیین رتبه، رده بندی و فینال نیز روز شنبه انجام خواهد شد.

منبع: خبر آنلاین

کد خبر 533089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.