اهدای ۱۷ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد، از ارائه ۱۷ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هفت ماهه سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال تعداد جهیزیه‌های اهدایی به ۵۰ هزار سری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، مجید ملکشاهی در مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد، اظهار کرد: اهدای جهیزیه یکی از ۱۲۰ نوع خدمت این نهاد به مددجویان است که در همین راستا امیدواریم در سال جاری ۵۰ هزار سری به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت ارائه شود.

وی تقویت و تحکیم بنیان خانواده را بسیار مهم برشمرد و افزود: زوج‌های جوان در کنار جهیزیه و مسکن، بیش از هر خدمت دیگری نیازمند شغل هستند که در این زمینه حوزه اشتغال کمیته امداد برنامه‌های قابل توجهی را پیش‌بینی کرده است.

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد با تاکید بر ضرورت آموزش و مهارت‌افزایی خانواده‌های تحت حمایت، خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از فرزندپروری در کنار اشتغال، طرح اشتغال خانگی برای زنان سرپرست خانوار اجرایی شده است.

در این مراسم که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت این آستان مقدس برگزار شد، تعداد ۱۱۰ سری جهیزیه و هدیه ازدواج، شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز به ارزش ۱۸ میلیارد ریال به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

منبع: مهر

کد خبر 533063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.