۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
نجات معجزه آسای راننده پراید

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لردگان با اشاره به حادثه تصادف در محور لردگان- خوزستان، گفت: نجات راننده پراید معجزه آسا بود.

نادر حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز ساعت ۱۱ و ۲۴ دقیقه صبح در محور لردگان- خوزستان یک دستگاه خودروی پراید با تریلی برخورد کرد.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن این جاده، افزود: حادثه در تونل کارون چهار رخ داد و دو دقیقه بعد از وقوع حادثه به آتش نشانی اعلام شد.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لردگان خاطرنشان کرد: محل وقوع حادثه تا آتش نشانی لردگان ۳۵ کیلومتر فاصله داشت و آتش نشانان ظرف مدت ۱۲ دقیقه در محل حاضر شدند و عملیات امداد حدود سه و نیم ساعت ادامه داشت.

حسین پور تصریح کرد: امکان استفاده از جرثقیل اداره راه در تونل نبود، لذا آتش نشانی با تجهیزات موجود تریلی را بلند کرد تا بتواند خودروی پراید را رها کند، سپس مصدوم از خودروی له شده پراید رها سازی و توسط هلیکوپتر به مرکز درمانی منتقل شد.

وی با بیان اینکه سبقت غیرمجاز راننده پراید علت حادثه بود، گفت: چهار نیرو و یک خودرو به محل حادثه اعزام شده بود و با وجود دو گانه سوز بودن خودروی پراید، جاده خطرناک لردگان - خوزستان و نوع حادثه، نجات راننده پراید به معنای واقعی یک معجزه بود.

کد خبر 533061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.