راه حل یا مشکل، مسئله یونایتدی ها آقای رونالدو

فوق ستاره پرتغالی بار دیگر با گلزنی دیرهنگام در لیگ قهرمانان با شیاطین سرخ توانست این تیم را از یک شکست نجات دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، سومین نمایش خیره کننده و متوالی رونالدو در دقایق پایانی بازی‌های منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، این تیم را در مسیر صعود به مرحله حذفی نگه داشته و این در حالی است که سولسشر می‌تواند تا چند روز از فشار رسانه‌ها در امان باشد.

رونالدو یک بار دیگر ناجی تیمش شد و با گلزنی در لحظات پایانی توانست بازی یونایتد برابر آتالانتا را به تساوی بکشاند. کسب تنها یک امتیاز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شاید اتفاق بزرگی نباشد، اما یونایتد به لطف درخشش‌های کریس همچنان به صعود امیدوار است. شرایط گروه قرمزها در این فصل بسیار پیچیده شده و هنوز صعود هیچ یک از تیم‌های این گروه به مرحله بعد قطعی نشده است.

ریو فردیناند، اسطوره تیم منچستریونایتد در خصوص بازگشت رونالدو به ترکیب این تیم گفت: بدون شک تنها چیزی که از ابتدای فصل تاکنون در خصوص یونایتد می‌توان متوجه شد این است که رونالدو مشکل این تیم نیست، بلکه راه حل است. حضور رونالدو در یونایتد دردسرهای انتخابی و تاکتیکی را برای سولسشر به همراه دارد، اما اگر بازیکنانش اشتباهات اساسی هفتگی مرتکب نمی‌شدند، زندگی برای نروژی زیر آتش بسیار آسان‌تر می‌شد.

داوید دخیا روی هر دو گل و هری مگوایر روی گل دوم که توسط دوان زاپاتا به ثمر رسید مقصر اصلی بودند و این در حالی است که این دو بازیکن بدترین افراد در زمین بازی نبودند. احتمالاً می‌توان پل پوگبا که برای اولین بار پس از کارت قرمزش در شکست سنگین مقابل لیورپول در ترکیب اصلی قرار گرفته را بدترین بازیکن میدان دانست.

حداقل تا چند وقت آتی نمی‌توان انتظار داشت که دیگر کسی به رونالدو اعتقاد کند. برخی میگویند که او مشکل تیمش محسوب می‌شود و دقیقاً به همین خاطر است که یونایتد به نتیجه دلخواه نمی‌رسد، اما در حال حاضر همه و حتی خود سولسشر نیز می‌دانند که رونالدو تنها بازیکن قابل اتکا در ترکیب کنونی منچستر است.

درخشش رونالدو و صحبت‌های او پس از مسابقه یک پیام تازه برای منتقدانش بود. رونالدو مشکل فعلی منچستریونایتد و سولسشر نیست؛ او ناجی آنهاست.

کد خبر 533014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.