بازار ارز دیجیتال امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و سپس به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم. در صورت از دست دادن سطح ۶۰ هزار دلار احتمال شروع موج ۴ اصلاحی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _چهارشنبه ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۳ هزار و ۲۶ دلار
  • اتریوم چهار هزار و ۵۸۴ دلار
  • کاردانو دو دلار و ۱۲ سنت
  • بایننس کوین ۵۵۲ دلار و ۵۷ سنت
  • دوج کوین ۲۷ سنت
  • ریپل یک دلار و ۲۰ سنت
  • پولکادات ۵۱ دلار و ۳۰ سنت
  • سولنا ۲۲۷ دلار و ۶۴ سنت
  • ترا ۴۶ دلار و ۴۸ سنت
  • شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۶۶ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و سپس به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم. در صورت از دست دادن سطح ۶۰ هزار دلار احتمال شروع موج ۴ اصلاحی وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

کراکن: شاید در آینده راهی تازه برای لیست کردن شیبا در پیش بگیریم

صرافی ارزهای رمزنگاری شده کراکن (Kraken) که پیشتر گفته بود روز سه شنبه شیبا اینو را در این صرافی لیست می‌کند، اعلام کرده است که شاید در آینده راهی جدید برای این کار انتخاب کند و ارز رمزنگاری شده شیبا اینو (Shiba Inu) را در فهرست ارزهای تحت پشتیانی خود قرار دهد؛ این صرافی مدعی است که هنوز کارهای زیادی هست که باید در این خصوص انجام شود.

همانطور که روز گذشته در خبرها خواندید، برایان هافمن (Brian Hoffman)، سرپرست محصولات کراکن اعلام کرده بود که اگر اعضای انجمن بتوانند ۲۰۰۰ لایک جمع آوری کنند، این صرافی مستقر در سانفرانسیسکو این توکن را روز سه شنبه لیست می‌کند.

ارتش شیبا اینو هدف مورد نظر را در عرض چند دقیقه شکست، اما لیست شدن این ارز دیروز اتفاق نیفتاد و باعث ناراحتی برخی از طرفداران SHIB شد. البته کراکن می‌گوید که صدای یکی از بزرگترین جوامع رمزنگاری را با صدای بلند و رسا شنیده است. هافمن در پاسخ به سطح تعاملی که اعضای جامعه شیبا از خود نشان دادند، این جامعه را «وحشی» توصیف کرد. پس از اینکه صبح امروز بزرگترین نهنگ شیبا اینو شروع به انتقال وجوه خود به کیف پول‌های مختلف کرد، قیمت SHIB بیش از ۱۱ درصد کاهش یافت. در حال حاضر این ارز با قیمت ۰.۰۰۰۰۶۵ دلار در حال ترید شدن است.

کوین بیس با خرید پلتفرم هوش مصنوعی Agara پشتیبانی از مشتری در ایالات متحده و هند را بهبود می‌بخشد

کوین بیس در تلاش برای ارائه «پشتیبانی در سطح جهانی برای مشتریان»، پلتفرم پشتیبانی مبتنی بر هوش مصنوعی Agara را خریداری می‌کند. صرافی توضیح داد که «از طریق این خرید، ما می‌توانیم گزینه‌های پشتیبانی شخصی، هوشمند و بی‌درنگ را به مشتریان خود ارائه کنیم.» این خرید همچنین استراتژی Coinbase برای ایجاد مرکز فناوری خود در هند را مجدداً تأیید می‌کند.

Coinbase با پلتفرم هوش مصنوعی پشتیبانی از مشتری را بهبود می‌بخشد

صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس روز سه شنبه اعلام کرد:امروز، Coinbase اعلام کرد که ما در حال خرید Agara، یک پلت فرم پشتیبانی مبتنی بر هوش مصنوعی با فعالیت‌هایی در هند و ایالات متحده هستیم.

مانیش گوپتا، EVP مهندسی Coinbase توضیح داد: «ما قصد داریم از فناوری یادگیری عمیق و هوش مصنوعی مکالمه‌ای قدرتمند Agara برای خودکارسازی و بهبود ابزارهای تجربه مشتری (CX) خود استفاده کنیم.

وی افزود : بهبود CX “یک اولویت اصلی برای Coinbase باقی می‌ماند.” در چند ماه گذشته، این شرکت تعداد کارکنان پشتیبانی خود را پنج برابر افزایش داده است. همچنین اعلام کرد که پشتیبانی تلفنی ۲۴/۷ و پیام‌رسانی زنده تا پایان سال آغاز خواهد شد.

گوپتا ادامه داد: «این خرید تعهد ما را برای ارائه پشتیبانی در سطح جهانی برای مشتریان تقویت می‌کند و تخصص عمیق Agara در یادگیری ماشین (ML) و پردازش زبان طبیعی (NLP) را برای تیم مهندسی Coinbase به ارمغان می‌آورد.از طریق این خرید، ما می‌توانیم گزینه‌های پشتیبانی شخصی، هوشمند و بی‌درنگ را به مشتریان خود ارائه کنیم.

در اوایل سال جاری، کوین بیس استراتژی خود را برای ایجاد یک مرکز فناوری در هند اعلام کرد. این شرکت گفت که حضور خود در کشور به سرعت در حال رشد است.

گوپتا گفت: همراه با تیم Agara، “ما به پیشبرد مأموریت Coinbase در افزایش آزادی اقتصادی در سراسر جهان ادامه خواهیم داد.

”در حالی که خرید “مشروط به شرایط انعقاد قرارداد مرسوم است و انتظار می‌رود اواخر امسال نهایی شود”، مدیر اجرایی کوین بیس گفت: همچنین استراتژی ما برای ادامه ساخت مرکز فناوری خود در هند را مجدداً تأیید می‌کند.

سرمایه گذار معروف Shiba Inu، شروع به جابجایی توکن های شیبا کرد

بر اساس داده‌های Etherscan، یک کیف پول شیبا که به طور مشهور هشت هزار دلار را به ۵.۷ میلیارد دلار تبدیل کرده بود، اکنون دوباره فعال شده است.

برای اولین بار از ماه آوریل (فروردین)، نهنگ شروع به جابجایی وجوه کرده است که باعث نگرانی در مورد فشار شدید فروش شده است. میلیاردر شیبا اینو تاکنون تقریباً ۱۰ تریلیون توکن شیبا را که ارزشی در حدود ۲.۷ میلیارد دلار دارند به چهار آدرس خالی منتقل کرده است. کیف پول مورد بحث حدود ۱۳ درصد از کل عرضه در گردش شیبا اینو را کنترل می‌کند.

این سرمایه گذار خرید توکن های شیبا را در آوریل ۲۰۲۰ (فروردین ۱۳۹۹) آغاز کرد و تنها در ۱۹ ماه توانست آن را به ثروت چند میلیاردی تبدیل کند. توکن شیبا اینو در ماه اکتبر (مهر) ۸۲۵ درصد افزایش یافت و توجه جامعه سرمایه گذاری را به خود جلب کرد. هفته گذشته توانست از نظر ارزش بازار از رقیب خود، دوج کوین پیشی بگیرد و در ۲۸ اکتبر (۶ آبان) به رکورد جدید ۰.۰۰۰۰۸۶۱۶ دلاری دست یافت. برخی حدس می‌زنند که آدرس مورد نظر غیرقابل دسترسی است، به همین دلیل است که با وجود دستاوردهای عظیم، توکن‌ها دست نخورده مانده بودند. با این حال نقل و انتقالات اخیر نشان می‌دهد که قطعاً این طور نیست. پس از فعال شدن دوباره آدرس نهنگ، قیمت شیبا اینو ۱۱ درصد کاهش یافته است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 532987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.