نجابت: زاکانی به‌دنبال ایجاد تهران هوشمند است

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه های شهردار تهران برای مدیریت پایتخت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

روح الله نجابت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نشست کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ابتدای نشست، بررسی طرح تشکیل تشکل‌های صنفی تخصصی بود که موادی از آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در بحث ترکیب اعضا و حق رای نماینده دستگاه‌های اجرایی مختلف بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت بنا به تصمیم کمیسیون حق رای از آنها گرفته شد و حضور آنان بدون امکان حق رای در جلسات ممکن است.

وی افزود: در ادامه نشست امروز بررسی درخواست تحقیق و تفحص صباغیان و ارکانی بود که هر کدام به طور جداگانه درخواست تحقیق و تفحص از حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور را مطرح کرده بودند. این درخواست‌ها با حضور معاون سیاسی وزیر کشور مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، تصریح کرد: ضمن شنیدن گزارش و اقدامات انجام شده از جانب مسئولان، با توجه به اینکه این موضوع به سال ۹۲ تا به امروز بازمی گشت، درخواست تحقیق و تفحص در کمیسیون رأی آورد.

نجابت خاطرنشان کرد: در ادامه نشست امروز کمیسیون میزبان علیرضا زاکانی بود که به عنوان شهردار مهم‌ترین کلان شهر کشور در کمیسیون حاضر شد.

وی در ادامه تاکید کرد: زاکانی ایده‌ها و نگاه‌های خود را برای اداره شهر تهران بیان کرد. از اقداماتی که در حوزه حمل و نقل، ترافیک و تأمین منابع شهرداری قرار است صورت گیرد سخن گفت. ایشان بعد از شنیدن نقطه نظرات اعضای کمیسیون اعلام کرد که افق روشنی را مقابل شهرداری تهران می‌بیند و به دنبال یک هماهنگی حاکمیتی برای مدیریت شهر تهران است. تلاش برای مجاب کردن مردم برای به دست گرفتن امورات شهر تهران و هوشمند سازی تهران از دیگر اولویت‌هایی بود که در برنامه‌های ایشان وجود داشت.

کد خبر 532835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.