پس از افتخار آفرینی "یکتا جمالی" مراجعان زیادی در بخش بانوان داشتیم

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان اصفهان گفت: مهم‌ترین پایگاه‌های استعدادیابی ما مدارس است که به خاطر کرونا تعطیل شد و سعی کردیم با استفاده از فضای مجازی و باشگاه‌های خصوصی کار خود را پیش ببریم.

مهدی صفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با برنامه تقدیر از پیشکسوتان و مربیان وزنه برداری شهرستان اصفهان، اظهار کرد: به مناسبت ۸ آبان ماه که روز مربی است تصمیم گرفتیم از پیشکسوتان و مربی‌های فعال وزنه‌برداری شهرستان اصفهان تقدیر کنیم و اولین باری است که چنین برنامه‌ای در شهرستان برای پیشکسوتان و مربیان وزنه‌برداری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود سه سال است که به عنوان رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان اصفهان فعالیت دارم، تصریح کرد: با کمک همکارانم در هیئت وزنه‌برداری شهرستان اصفهان جوان‌گرایی انجام دادیم و از طریق تعاملی که با اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان داریم توانستیم برنامه‌های خود را پیش ببریم. سال گذشته در بین ۱۰ هیئت برتر کشور بودیم.

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان اصفهان، ادامه داد: برای پیشکسوتان وزنه‌برداری احترام زیادی قائل هستیم که در تمامی امور از مشاوره آنها استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص استعدادیابی هیئت وزنه‌برداری شهرستان اصفهان، خاطر نشان کرد: مهم‌ترین پایگاه‌های استعدادیابی ما مدارس است که به علت شیوع کرونا تعطیل شد و سعی کردیم با استفاده از فضای مجازی و باشگاه‌های خصوصی کار خود را پیش ببریم. کادر ویژه استعدادیابی تشکیل دادیم که با باز شدن مدارس استعدادیابی در بخش بانوان و آقایان صورت می‌گیرد.

صفری ادامه داد: دو پایگاه اختصاصی برای وزنه‌برداری بانوان داریم که مربیان خوبی فعالیت می‌کنند. پس از افتخار آفرینی یکتا جمالی مراجعان زیادی برای وزنه بردای در قسمت بانوان داشتیم و امیدواریم با فرهنگ سازی که برای وزنه‌برداری صورت می‌گیرد بانوان بیشتری جذب این رشته شوند.

کد خبر 532806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.