شهردار منتخب شورای شهر ابهر استعفا داد

شهردار منتخب اعضای شورای اسلامی شهر ابهر از روند پروسه انتخاب شهردار استعفا داده است.

به گزارش ایمنا، ابهر به عنوان دومین شهر بزرگ استان زنجان محسوب می‌شود که این روزها با مشکل انتخاب شهردار و مدیریت شهرداری این شهر بزرگ با سرپرستی مواجه است. مشکلی که با توجه به در پیش رو بودن بارش‌ها و فصل سرما بیش از هر زمانی حل آن به مطالبه مردم تبدیل شده است.

اعضای شورای اسلامی شهر ابهر در ابتدای امر، امیرهوشنگ نوری‌آرا به عنوان شهردار سابق خرم‌دره را به عنوان فرد منتخب برای تصدی کرسی شهرداری این شهر معرفی کردند، انتخابی که خالی از حاشیه نبود و در نهایت سبب شد این گزینه از میز ریاست شهرداری فاصله بگیرد.

با توجه به همین موضوع اعضای شورای اسلامی شهر ابهر بار دیگر در جلسه‌ای که به منظور انتخاب شهردار برگزار شد، رحمت یوسفلی شهردار سابق صائین‌قلعه را به عنوان شهردار جدید ابهر انتخاب کردند که پس از گذشت مدت زمان نسبتاً طولانی وی نیز انصراف خود را از تصدی این صندلی پر سر و صدا اعلام کرد.

در همین رابطه، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان ایسنا، گفت: تاکنون حکم شش شهردار در استان زنجان صادره شده و شهردار انتخابی ابهر نیز انصراف داده است.

علی محمودی با یادآوری اینکه از تعداد شش شهردار تأیید شده، چهار شهردار معرفی شده‌اند، ادامه می‌دهد: دو شهردار نیز طی روزهای آینده معرفی خواهند شد که یکی از این دو، شهردار هیدج خواهد بود.

خدیجه نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر ابهر هم با اشاره به داشتن پرونده باز شهردار منتخب شورا به فارس گفت: مجدد رزمه‌ها بررسی می‌شود. دلیل انصراف آقای رحمت یوسفلی داشتن پرونده باز است.

وی با بیان اینکه یوسفلی طی نامه‌ای به فرمانداری شهرستان اعلام انصراف کرده است، خاطر نشان کرد: او گفت که تا تعیین و تکلیف پرونده بازش مشخص شود زمان می‌برد که در این صورت شهر بی تکلیف می‌ماند و از این رو اعضای شورای اسلامی مجدداً گزینه دیگری را برای تصدی شهرداری ابهر انتخاب کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه امیر قهرمانی که به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده است، گفت: در حال حاضر انتخاب فرد بومی یا چه غیربومی مشخص نیست.

کد خبر 532781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.