خود را در مقابل شهروندان، رسانه‌ها و اعضای شورای شهر پاسخگو می‌دانیم

شهردار گرگان گفت: شعار اصلی من رضایت و پاسخگویی مستقیم به شهروندان، رسانه‌ها و نمایندگان شورای شهر است و در راستای این شعار، پاسخگویی و اخلاق حرف اول را می زند از این رو باید گام‌های کوچک را برای رسیدن به گام‌های بزرگ برداریم سپس به از مقصد به گذشته و مبدا بنگریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا سبطی امروز _سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه، صادق‌ترین پل ارتباطی شهروندان با شهردار است و خبرنگاران، چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند.

وی با تاکید بر اینکه رضایت شهروندان به هر قیمتی شعار ما بوده است، افزود: شعار اصلی من رضایت و پاسخگویی مستقیم به شهروندان، رسانه‌ها و نمایندگان شورای شهر است و باید به رسانه‌ها و شورای شهر پاسخگو باشیم، اگرچه این جمله بار مسئولیتی دارد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: و در راستای این شعار، پاسخگویی و اخلاق حرف اول را می‌زند از این رو باید گام‌های کوچک را برای رسیدن به گام‌های بزرگ برداریم سپس به از مقصد به گذشته و مبدا بنگریم.

وی به ترمیم پل‌های هوایی سطح شهر اشاره و تصریح کرد: این ترمیم در قالب اجرای قراردادی که شهرداری منعقد کرده بود، به یک پیمانکار واگذار شد و پیمانکار ادعاهایی در چهارچوب قرارداد داشت که آن ادعاها با جلسه‌ای که هفته آینده با پیمانکار پروژه داریم، بررسی و مشکلات را حل خواهیم کرد.

سبطی ادامه داد: با حل مشکلات این قرارداد ترمیم پل‌های هوایی شهر گرگان در آینده‌ای نه چندان دور و در حداقل زمان، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر رضایتمندی شهروندان در اولویت باشد، توسعه درون افزای محلات محقق می‌شود، گفت: از "حسین صادقلو" شهردار سابق که در دوره چهارم شورا موجب توسعه میان محوری و میان افزایی شد، تشکر و قدردانی می‌کنم، البته رویکرد شورای ششم، توجه به پروژه‌های بزرگ مقیاس است.

در ادامه نشست، آرش فولادین، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان نیز در سخنانی از برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشنواره که برای اولین بار سال گذشته برگزار شد، به نوعی آزمون و خطا بود و نکات مثبت و منفی داشت که گزارشی خدمت شهردار ارائه می‌شود و اگر ایشان موافقت کنند، به امید خدا این جشنواره همه ساله برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم به تدریج به این جشنواره ابعاد منطقه‌ای و ملی داده و گرگان را بیش از پیش در حوزه مدیریت شهری مطرح کنیم.

کد خبر 532770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.