۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
مجازات آنی مرد حیوان آزار

مردی که در حال آزار و اذیت یک سگ ولگرد بود توسط گاو خشمگین به سزای عملش رسید.

به گزارش ایمنا، ویدئویی که مجازات یک مرد حیوان آزار توسط گاو خشمگین را به تصویر می‌کشد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو این مرد حیوان آزار در حال آزار و اذیت یک سگ ولگرد بود که با واکنش گاو خشمگین مواجه شد. در حالی که سگ از شدت درد فریاد می‌کشید این گاو وارد عمل شد و با زدن چند ضربه با شاخ خود این حیوان را نجات داد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع ماجرا را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو مرد حیوان آزار در حالی که سگ را از ناحیه گردن گرفته و روی هوا می‌چرخاند دیده می‌شود. در حالی که سگ از درد زیاد زوزه می‌کشد تلاش می‌کند تا از دست این مرد فرار کند. در ادامه ناگهان یک گاو از راه رسیده و با حمله‌ای ناگهانی این مرد را نقش بر زمین می‌کند. حمله غافلگیرانه گاو موجب رها شدن سگ از دست مرد حیوان آزار شد.

این ویدئو توسط «سوسانتا ناندا» مأمور جنگلبانی هند در توئیتر به اشتراک گذاشته شد. او در شرح این ویدئو نوشت: «کارما» این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۰۲ هزار بیننده داشته و حدود سه هزار بار نیز بازنشر شده است. برخی از کاربران از فیلمبردار این صحنه که نقشی کمتر از گاو را برای کمک به سگ در این ماجرا ایفا کرد انتقاد کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 532757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.