مراسم مختلف هفته نوجوان در خمینی‌شهر برگزار شد

مسئول ستاد برگزاری هفته نوجوان شهرستان خمینی‌شهر گفت: به مناسبت هفته نوجوان برای اولین بار در شهرستان خمینی شهر برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است.

حسینعلی عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته نوجوان در کلیه محیط‌های شهرستان در دست اجرا است، اظهار کرد: هفته نوجوان و بسیج دانش‌آموزی با شعار «نوجوانان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب» از هشتم تا سیزدهم آبان ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: گام دوم انقلاب دارای سه کلید واژه اساسی شامل "نوجوان"، "امید" و "آینده " است و بر همین اساس برنامه‌های مختلف در کلیه موضوعات در نظر گرفته شده و در حال اجرا است.

مسئول ستاد برگزاری هفته نوجوان شهرستان خمینی‌شهر افزود: از برنامه‌های هفته نوجوان می‌توان به برنامه دیدار با نوجوان بیمار با پرچم حرم امام رضا (ع) اشاره کرد. به این نوجوانان از طرف ستاد برگزاری لوح یادبود و هدایایی اهدا خواهد شد تا بتوانیم هر چند کوچک شادی را به این عزیزان هدیه کنیم.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت روز نوجوان و شهادت شهید فهمیده، در شهرستان خمینی‌شهر برگزار می‌شود همچنین نمایشگاه هنری از آثار نوجوانان در نگارخانه آفتاب سینما فرهنگ اجرا می‌شود.

عمادی ادامه داد: رونمایی از پوستر هفته نوجوان امسال با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد که این پوستر توسط نوجوان‌های شهرستان آماده شده بود که توسط فرزند شهید مدافع حرم عبدالرضا مجیری رونمایی شد. از برنامه‌های دیگر می‌توان به پویش «نوجوان و گوی آرزوها» نیز اشاره کرد که در آن نوجوانان می‌توانند در مراکز و ستادهای در نظر گرفته شده آرزوهای خود را از پنجم تا ۱۱ آبان نوشته و در اختیار مسئولان مربوطه قرار دهند.

وی از برگزاری مراسم جشن هفته نوجوان با موضوع سبک زندگی نوجوان ایرانی در شهرستان خمینی شهر اشاره کرد و گفت: در این ویژه برنامه نوجوانان با توجه به استعدادی که داشتند در قالب‌های مختلفی همچون استندآپ، لب‌آهنگ، مجری‌گری، گویندگی، دوبله طنز و جدی و نوازندگی به اجرای برنامه می‌پردازند. این برنامه از هشتم آبان ماه شروع شده و تا ۱۳ آبان در کانون سلمان فارسی خمینی‌شهر از ساعت ۱۹ الی ۲۱ اجرا می‌شود.

وی همچنین به اجرای کارگاه‌های آموزشی مختلف اشاره کرد و گفت: در این راستا برگزاری کارگاه‌های مختلفی همچون مهارت آموزی، آشنایی با سینما، تولید انیمیشن و بسیاری از کارگاه‌های دیگر در مراکز آموزشی شهرستان برای نوجوانان در نظر گرفته شده است.

عمادی گفت: برنامه‌های متعدد دیگری در شهرستان نظیر برنامه نمایش "حکایت مردی به دنبال لبخند"، پویش فضای مجازی نوجوان و دغدغه‌های اجتماعی و همچنین ساخت کلیپ‌های اطلاع رسانی مجازی اجرا می‌شود.

کد خبر 532736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.