توجه ویژه به محله محوری و مسجد محوری در برنامه‌های “روز قم”

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم، یکی از مهم‌ترین رویکردهای اجرای برنامه‌های گرامیداشت روز قم را توجه به محله محوری و مسجد محوری دانست.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی در دیدار شهردار و مدیران شهری قم با آیت‌الله اعرافی، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مختلف برای گرامیداشت “روز قم” اظهار کرد: با توجه به اینکه سال جاری دو نیمه شعبان دارد، توجه ویژه‌ای به مسائل مهدوی در برنامه‌ریزی‌ها شده و برنامه‌ها با هشتگ #در امتداد یاری برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های "روز قم" سال جاری با شعار "با آمدنت عید به قم می‌آید" اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه در برنامه‌های "روز قم" امسال توجه ویژه‌ای به مسائل محتوایی و معنوی جایگاه حضرت معصومه (س) و ظرفیت‌های شهر قم شده است، خاطرنشان کرد: ۲۷ عنوان برنامه توسط سازمان فرهنگی و در مجموع بیش از ۷۰ عنوان برنامه توسط کل مجموعه شهرداری از سالروز ورود حضرت معصومه (س) تا روز وفات شهادت گونه کریمه اهل‌بیت (س) برگزار می‌شود.

مقیمی تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در حوزه فرهنگ شهروندی، ورزشی، اجتماعی و فرهنگی و با هدف جلب مشارکت اقشار و گروه‌های مختلف مردمی با رویکرد محله محوری و مسجد محوری و با هدف احیای جایگاه مساجد در ایام روز قم برگزار می‌شود.

وی خواستار مشارکت دستگاه‌های دولتی برای گرامیداشت روز قم شد و تاکید کرد: دستگاه‌های دولتی باید پیش‌بینی‌های اعتباری برای گرامیداشت این روز داشته باشند تا حق مطلب به‌خوبی ادا شود.

کد خبر 532723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.